Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Методичні матеріали відкритого практичного заняття з інформатики "Основні команди роботи з робочою книгою та її аркушами"
Рейтинг
4

Методичні матеріали відкритого практичного заняття з інформатики та комп’ютерної техніки з позначеної теми. Матеріали містять інструктивно-методичну карту уроку, робочий зошит, оціночну карту діяльності студентів, інструктивно-методичну схему організації самостійної роботи студента

Методичні матеріали відкритого практичного заняття з інформатики "Основні команди роботи з робочою книгою та її аркушами"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Курс: другий

Кількість навчальних годин:
2 г.

Актуальність теми:
при роботі з великими об’ємами даних важливе значення відіграє їх наглядність та наочність. Тому досить часто дані представляються у вигляді таблиць. Дані в таблицях можна не тільки зберігати, а й обробляти. Мати справу з великими таблицями, які містять як основні так  і проміжні дані, приходиться у різних сферах людської діяльності. Автоматизація табличних розрахунків в багато разів підвищує ефективність і якість роботи. Можливість електронних таблиць швидко і точно проводити автоматичні обчислення використовують не тільки бухгалтери, без електронних таблиць не можуть обійтися і керівники брокерських фірм, банків, фінансові менеджери та інші. І навіть наша приймальна комісія використовує електронні таблиці для сортування абітурієнтів та створення бази даних та ведення документації по прийому технікуму.

Навчальні цілі заняття:

  • знати правила створення формул в Excel, математичні функції СЧЕТЕСЛИ, ЧСТРОК, ЕСЛИ (ІІ рівень абстракції);
  • оволодіти навичками заповнення електронних таблиць ручним та автоматичним типом вводу даних, навчитися проводити розрахунки за допомогою математичних функцій ЧСТРОК, СЧЕТЕСЛИ, ЕСЛИ (ІІІ рівень абстракції);
  • вміти досліджувати теоретично за вхідними та вихідними таблицями за якими математичними функціями створювалися формули (ІV рівень абстракції).

Виховна ціль:

  • виховувати почуття відповідальності за необхідність і якість знань, які необхідні в майбутній професійній діяльності студентів, відповідальність за бережне ставлення до персонального комп¢ютера;
  • розвивати теорію: "Комп¢ютер – наше майбутнє".

Автор: Федій О. Г., викладач інформатики та комп’ютерної техніки, Полтавський комерційний технікум.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.06.2010

Популярні новини
Новий закон «Про освіту»: ключові новели Роз’яснення і рекомендації МОН щодо механізму реалізації окремих положень закону «Про освіту»
Наші педагогічні виші не готові змінюватись, - Гриневич За словами міністра, вищі навчальні заклади часто залишаються закритими до нового
МОН затвердило нове положення про ДПА молодших спеціалістів Державна підсумкова атестація відтепер буде проводитись письмово або у формі ЗНО
В ПАРЄ відбудуться дебати щодо закону України «Про освіту» Парламентська асамблея РЄ проведе термінові дебати щодо 7 статті закону України «Про освіту»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!