Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Рольова гра з інформатики "Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?"
Рейтинг
15

Узагальнюючий урок у формі рольової гри з теми "Комп'ютерні мережі. Internet", що не ставить за мету надання переваги лише одній точці зору. Гру можна використовувати й у позакласній роботі

Рольова гра з інформатики "Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Уроки інформатики в області освітньої лінії "інформаційно-комутативні технології" – це уроки, на яких для учнів існує можливість проявити їх творчі і інтелектуальні здібності. Особливий інтерес учнів викликає вивчення теми "Глобальна комп'ютерна мережа Internet". Як правило, і учнями, і вчителем розглядаються тільки позитивні сторони цього глобального явища, проте, не слід забувати про ряд проблем, які виникають у зв'язку з поголовним розповсюдженням комп'ютерних мереж. Про ці проблеми можна поговорити з учнями. Тому можна провести такий урок у формі ролевої гри "Суд над Інтернетом", який дозволяє поглянути на комп'ютерну мережу Internet дещо під іншою точкою зору, що, у свою чергу, поза сумнівом розширює кругозір учнів. При цьому заняття зовсім не переслідує цілей довести яку-небудь одну з точок зору.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Вид уроку: урок – рольова гра.

Технологія: ігрова технологія.

Мета уроку: спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін.

  • Навчальна — узагальнення і повторення знань по темі; повторити і узагальнити знання про комп'ютерні мережі і Internet, про правові аспекти роботи з інформацією; повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях; пов'язати інформатику з іншими предметами;
  • Розвиваюча — розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності; розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів; розвиток у школярів уміння висловлювати думки, моделювати ситуацію;
  • Виховна – виховати пошану до суперника, уміння гідне вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді.

Дійові особи: Суддя, Прокурор, Адвокат, ІНТЕРНЕТ, свідки захисту, свідки звинувачення, секретар.

Вчитель виконує роль судді в диспуті сторін, який незалежно і аргументовано буде приймати, або відкидати доводи, що приводяться, і стежити за тим, щоб одні і ті ж аргументи не повторювалися в різному формулюванні, і за тим, щоб дискусія була в цивілізованих рамках.

План уроку:

  • вступне слово судді;
  • слово прокурора;
  • виступи свідків звинувачення;
  • слово адвоката;
  • виступи свідків захисту;
  • виступ звинувачуваного;
  • завершальне слово судді.

Автор: Слуцька І. А., учитель інформатики, Шосткинська школа № 1 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.05.2010

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!