Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Рольова гра з інформатики "Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?"
Рейтинг
15

Узагальнюючий урок у формі рольової гри з теми "Комп'ютерні мережі. Internet", що не ставить за мету надання переваги лише одній точці зору. Гру можна використовувати й у позакласній роботі

Рольова гра з інформатики "Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Уроки інформатики в області освітньої лінії "інформаційно-комутативні технології" – це уроки, на яких для учнів існує можливість проявити їх творчі і інтелектуальні здібності. Особливий інтерес учнів викликає вивчення теми "Глобальна комп'ютерна мережа Internet". Як правило, і учнями, і вчителем розглядаються тільки позитивні сторони цього глобального явища, проте, не слід забувати про ряд проблем, які виникають у зв'язку з поголовним розповсюдженням комп'ютерних мереж. Про ці проблеми можна поговорити з учнями. Тому можна провести такий урок у формі ролевої гри "Суд над Інтернетом", який дозволяє поглянути на комп'ютерну мережу Internet дещо під іншою точкою зору, що, у свою чергу, поза сумнівом розширює кругозір учнів. При цьому заняття зовсім не переслідує цілей довести яку-небудь одну з точок зору.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Вид уроку: урок – рольова гра.

Технологія: ігрова технологія.

Мета уроку: спонукати учнів поглянути на глобальну комп'ютерну мережу Internet з різних сторін.

  • Навчальна — узагальнення і повторення знань по темі; повторити і узагальнити знання про комп'ютерні мережі і Internet, про правові аспекти роботи з інформацією; повторення і закріплення основного програмного матеріалу, вираженого в неординарних ситуаціях; пов'язати інформатику з іншими предметами;
  • Розвиваюча — розвиток алгоритмічного мислення, пам'яті, уважності; розвиток пізнавального інтересу, творчої активності учнів; розвиток у школярів уміння висловлювати думки, моделювати ситуацію;
  • Виховна – виховати пошану до суперника, уміння гідне вести суперечку, стійкість, волю до перемоги, винахідливість, уміння працювати в команді.

Дійові особи: Суддя, Прокурор, Адвокат, ІНТЕРНЕТ, свідки захисту, свідки звинувачення, секретар.

Вчитель виконує роль судді в диспуті сторін, який незалежно і аргументовано буде приймати, або відкидати доводи, що приводяться, і стежити за тим, щоб одні і ті ж аргументи не повторювалися в різному формулюванні, і за тим, щоб дискусія була в цивілізованих рамках.

План уроку:

  • вступне слово судді;
  • слово прокурора;
  • виступи свідків звинувачення;
  • слово адвоката;
  • виступи свідків захисту;
  • виступ звинувачуваного;
  • завершальне слово судді.

Автор: Слуцька І. А., учитель інформатики, Шосткинська школа № 1 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.05.2010

Популярні новини
Керівники шкіл та вишів подаватимуть е-декларації Починаючи з 01 січня 2017 року, освітяни-керівники будуть зобов'язані подавати е-декларації
В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів Міністерство освіти має намір зробити відкритою процедуру надання грифу навчальній літературі
МОН зменшить регуляторний вплив на школи У відомстві переглянуть накази МОН на предмет зменшення регуляторного впливу в освіті
В Україні планують провести Рік німецької мови Україна та Німеччина обговорили питання проведення у 2017 році Року німецької мови в Україні

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!