Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Інтерактивний тренінг "Формування інформативної компетентності старшокласників засобами Інтернету"

Інтерактивний тренінг для учнів вирішує низку завдань із формування та розвитку здоров'язберігаючої комунікативної компетентності, що допомагає учням в усвідомленні своїх можливостей у галузі інформаційних технологій, виховує впевненість у собі

Інтерактивний тренінг "Формування інформативної компетентності старшокласників засобами Інтернету"

Оцініть публікацію
 

Інтернет входить в наше життя стрімкими темпами. Стає все доступнішою можливість потрапити в глобальну мережу із домашнього комп’ютеру, з Інтернет клубів, шкіл. Постійно зростає кількість користувачів мережі. Чому так відбувається? Глобальна мережа Інтернет містить багато різноманітної інформації, як корисної (енциклопедії, новини, навчальні сайти тощо), так і зовсім некорисної для старшокласників. Тому вчителю інформатики дуже важливо навчити учнів орієнтуватися у морі інформації, до якої дає доступ мережа Інтернет: обирати потрібну інформацію із заданого питання, аналізувати її, вірно інтерпретувати.

Необхідно відмітити, що компетентність учнів у галузі інформаційних технологій, яку назвемо інформативною компетентністю, це специфічна компетентність, яка потребує особливої уваги.

Інформативна компетентність – це інтегративне утворення особистості, яке інтегрує знання (про основні методи інформатики та інформаційних технологій), уміння (використовувати наявні знання для розв’язання прикладних задач), навички (використання комп’ютера і технологій зв’язку), здатності (представляти повідомлення і дані у зрозумілій для всіх формі) і виявляється у прагненні, здатності і готовності до ефективного застосування сучасних засобів інформаційних та комп’ютерних технологій для вирішення завдань у професійній діяльності і повсякденному житті, усвідомлюючи при цьому значущість предмета і результати діяльності.

Автор: Сіпачова О.В., зав. відділом інноваційної освіти, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
12.03.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!