Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Практична робота з інформатики. "Введення, редагування й форматування тексту"
Рейтинг
6

Практична робота з інформатики мета якої - формування предметних компетентностей ‑ починається з перевірки наявного індивідуального досвіду учнів. Відпрацювання практичних навичок здійснюється диференційовано за рівнем складності. З метою здоров'язбереження учнів подано орієнтовний комплекс вправ для зняття втоми під час роботи на комп'ютері та комплекс вправ для зняття м'язового напруження

Практична робота з інформатики. "Введення, редагування й форматування тексту"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета уроку:

  • формування предметних компетенцій: пояснює призначення й можливості текстового процесора MS WORD, призначення основних пунктів меню, панелей інструментів, лінійок та смуг прокрутки у вікні ТП; використовує засоби перевірки правопису; вміє створювати, відкривати, зберігати документи в середовищі ТП, вводить та редагує текст, налаштовує режими перегляду документів, вставляє символи, відсутні на клавіатурі;
  • розвивати навчальні навички високого рівня: вміння аналізувати, встановлювати головне, знаходити причинно-наслідкові зв'язки, узагальнювати, самостійно застосовувати правила, розвивати культуру мовлення;
  • виховувати загальнолюдські, загальнокультурні, здоров'язберігаючі компетентності.

Обладнання: персональні комп'ютери, роздатковий матеріал, таблиці "Клавіатура", "Текстовий редактор MS Word".

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ

І. Організація початку уроку. (2 хв.)

ІІ. Актуалізація потрібного навчального досвіду. (8 хв.)

ІІІ. Розкриття способів виконання дій. (2 хв.)

IV. Формування навчального досвіду. (15 хв.)

V. Фізкультхвилинка. (1 хв.)

VI. Узагальнення і систематизація набутого навчального досвіду. (8 хв.)

VII. Контроль і корекція набутого навчального досвіду. (8 хв.)

VIII. Підсумок уроку. (2 хв.)

Автор: Кудря П.В., учитель математики та інформатики, Кіровоградський НВК: загальноосвітня школа І‑ІІ ст. № 34 - економіко-правовий ліцей "Сучасник" ‑ ДЮЦ.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
19.12.2009

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!