Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Технології WEB-2. Урок інформатики

На уроці учні опрацьовують навички роботи з мережевим журналом - блогом. Досконально описані види та призначення Інтернет-щоденників, моральні та правові аспекти, акцентована увага на українських живих журналах

Технології WEB-2. Урок інформатики

Оцініть публікацію
 

Блоґ (англ. blog, від "web log", "мережевий журнал або щоденник подій") - це веб-сайт, в основний вміст якого - регулярно додаються записи, що містять текст, зображення або мультимедіа. Для блоґів характерні недовгі записи тимчасової значущості, відсортовані в зворотному хронологічному порядку (останній запис зверху). Відмінності блоґу від традиційного щоденника обумовлюються середовищем: блоґи зазвичай публічні і передбачають сторонніх читачів, які можуть вступити в публічну полеміку з автором (у відгуках до блоґ-запису або своїх блоґах).

Блоґерами називають людей, що ведуть блоґ. Сукупність всіх блоґів Мережі прийнято називати блоґосферою.

За авторським складом блоґи можуть бути особистими, груповими (корпоративними, клубними ...) або суспільними (відкритими). За змістом - тематичними або загальними.

Для блоґів характерна можливість публікації відгуків (т. зв. "Коментарів", комментов) відвідувачами. Вона робить блоґи середовищем мережевого спілкування, що має ряд переваг перед електронною поштою, групами новин, веб-форумами і чатами.

Автор: Федор Л.М., учитель інформатики, Чернівецька гімназія № 5.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.12.2009

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!