Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу, відеоефектів і настроювання переходів між його фрагментами. Розробка комбінованого уроку з інформатики
Рейтинг
47

Розробка комбінованого уроку, мета якого ‑ сформувати теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних; розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу

Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу, відеоефектів і настроювання переходів між його фрагментами. Розробка комбінованого уроку з інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.9 з 5 на основі 12 оцінок.

Мета уроку.

Навчальна:
сформувати теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, принципи настроювання у часі відеокліпів.

Розвиваюча:
розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, допитливість, уважність, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.

Виховна:
ознайомити учнів з швидким розвитком технічних і програмних можливостей ПК, створювати естетичний смак при розробці плану відеокліпу, додаванні до відеокліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами.

Тип уроку:
комбінований.

Обладнання:

  • прилади: відеокамера цифрова, фотоапарат цифровий , програмне забезпечення, навчальні диски, мультимедійний проектор, мультимедійні навушники, динаміки, мікрофон, електронні засоби: флешка;
  • таблиці: "Інтерфейс програми Movie Maker", "Область монтажу".

До уроку виготовлено:

  • тематичні папки (тема, план уроку,про що учні повинні дізнатися, опорні конспекти);
  • програма TEST-W – тест для перевірки домашнього завдання;
  • складено презентацію до уроку використовуючи програму PowerPoint – для проголошення теми, плану уроку;
  • виставка приладів (відеокамера цифрова, фотоапарат цифровий, програмне забезпечення, навчальні диски, мультимедійний проектор, мультимедійні навушники, динаміки, мікрофон, електронні засоби: флешка).

Міжпредметні зв’язки:

  • історія (історичні дані про Львів, історична довідка);
  • мистецтво (дизайн подання кадрів у кліпі);
  • математика (тривалість кліпу).

Зв’язок із спеціальністю: робота над проектом "Моя майбутня професія".

Базові поняття і терміни:

  • кліп;
  • титри;
  • шкала часу (time-line);
  • відеоефект;
  • відеоперехід;
  • аудіо- та відеоряд.

Автор: Смакула І. З., старший викладач, Тернопільське ВПТУ № 4 ім. Михайла Паращука.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2010

Популярні новини
Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики Екс-міністр освіти пропонує запровадити в школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів
Зміст освіти має мати реальний зв'язок з життям, - Новосад Міністр освіти повідомила, що результати міжнародного дослідження PISA не стали неочікуваними
Принцип «гроші ходять за школярем» впроваджуватись не буде Заява Гончарука про впровадження принципу «гроші ходять за школярем» стала наслідком непорозуміння
Новосад: українські школяри менше вивчають математику Кількість годин на вивчення математики в українських школах є меншою ніж у країнах OECD
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!