Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу, відеоефектів і настроювання переходів між його фрагментами. Розробка комбінованого уроку з інформатики
Рейтинг
11

Розробка комбінованого уроку, мета якого ‑ сформувати теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних; розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу

Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу, відеоефектів і настроювання переходів між його фрагментами. Розробка комбінованого уроку з інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.7 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета уроку.

Навчальна:
сформувати теоретичні знання про основні поняття мультимедійних даних, принципи настроювання у часі відеокліпів.

Розвиваюча:
розвивати логічне мислення, виховувати культуру інтелектуальної праці та мовлення, допитливість, уважність, розвивати творчий підхід як засіб виховання стійкого професійного інтересу.

Виховна:
ознайомити учнів з швидким розвитком технічних і програмних можливостей ПК, створювати естетичний смак при розробці плану відеокліпу, додаванні до відеокліпу відеоефектів та при настроюванні переходів між його фрагментами.

Тип уроку:
комбінований.

Обладнання:

  • прилади: відеокамера цифрова, фотоапарат цифровий , програмне забезпечення, навчальні диски, мультимедійний проектор, мультимедійні навушники, динаміки, мікрофон, електронні засоби: флешка;
  • таблиці: "Інтерфейс програми Movie Maker", "Область монтажу".

До уроку виготовлено:

  • тематичні папки (тема, план уроку,про що учні повинні дізнатися, опорні конспекти);
  • програма TEST-W – тест для перевірки домашнього завдання;
  • складено презентацію до уроку використовуючи програму PowerPoint – для проголошення теми, плану уроку;
  • виставка приладів (відеокамера цифрова, фотоапарат цифровий, програмне забезпечення, навчальні диски, мультимедійний проектор, мультимедійні навушники, динаміки, мікрофон, електронні засоби: флешка).

Міжпредметні зв’язки:

  • історія (історичні дані про Львів, історична довідка);
  • мистецтво (дизайн подання кадрів у кліпі);
  • математика (тривалість кліпу).

Зв’язок із спеціальністю: робота над проектом "Моя майбутня професія".

Базові поняття і терміни:

  • кліп;
  • титри;
  • шкала часу (time-line);
  • відеоефект;
  • відеоперехід;
  • аудіо- та відеоряд.

Автор: Смакула І. З., старший викладач, Тернопільське ВПТУ № 4 ім. Михайла Паращука.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2010

Популярні новини
Рішення щодо медалістів ухвалює директор школи Роз’яснення Міністерства освіти щодо нового порядку нагородження учнів за досягнення у навчанні
Проблеми навчання інформатики у школі Чи можна скласти ідеологічно нову шкільну навчальну програму з інформатики в Україні?
Модель управління освітою є тоталітарною, - Полянський В Україні запланована реалізація програми, що буде спрямована на розвиток демократичної культури в школах
Як школи рахуватимуть середній бал атестата Середній бал визначатиметься як середнє арифметичне річних оцінок та оцінок за ДПА


Щоб отримувати першим
всі новини від «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть
«Подобається»

Дякую,
не показуйте це мені!