Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Інформатика Вирішення завдань з економічним вмістом на уроках інформатики. Методика розв’язання економіко-бухгалтерських задач можливостями прикладної програми
Рейтинг
14

Авторка описує методику розв’язання економіко-бухгалтерських задач можливостями прикладної програми. Мета ‑ навчитись використовувати електронну таблицю для розв’язування економічних задач та закріпити знання з основ економіки за темою "Інфляція"

Вирішення завдань з економічним вмістом на уроках інформатики. Методика розв’язання економіко-бухгалтерських задач можливостями прикладної програми

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Традиційне розділення вмісту шкільного матеріалу на окремі автономні предмети викликане прагненням дати школяру ґрунтовнішу підготовку по тій або іншій учбовій дисципліні, з тим, щоб при завершенні навчання кожен учень, маючи хороше уявлення про приватне, мав би загальне представлення в цілому. Тому настільки важливою є традиційна методика реалізації принципу міжпредметних і внутрішньопредметних зв'язків.

Автор: Пата О. І., учитель інформатики, Шосткинська гімназія Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2010

Популярні новини
Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики Екс-міністр освіти пропонує запровадити в школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів
Зміст освіти має мати реальний зв'язок з життям, - Новосад Міністр освіти повідомила, що результати міжнародного дослідження PISA не стали неочікуваними
Принцип «гроші ходять за школярем» впроваджуватись не буде Заява Гончарука про впровадження принципу «гроші ходять за школярем» стала наслідком непорозуміння
Новосад: українські школяри менше вивчають математику Кількість годин на вивчення математики в українських школах є меншою ніж у країнах OECD
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!