Рейтинг
15

Автор ділиться практичним надбанням із проблеми "Використання методу проектів на уроках інформатики". Описуються етапи роботи над навчальними учнівськими проектами і наводяться зразки їх виконання учнями у формі медійної презентації. У додатках ‑ дидактичні та методичні матеріали на допомогу вчителю й учням; методика оцінювання тощо

Моя мережа: Інтернет очима дітей. Використання методу проектів на уроках інформатики

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета проекту:

  • зробити висновок про наявність небезпеки при роботі в мережі Інтернет;
  • розробити рекомендації щодо безпечного використання Інтернет.

Задачі проекту.

Навчальні:

  • поглибити знання учнів про можливості об’єднання різнотипної інформації в одному електронному документі за допомогою засобів мультимедіа;
  • систематизувати знання щодо безпечного використання Інтернет.

Розвиваючі: формувати вміння порівнювати, аналізувати, виділяти головне, робити висновки, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити.

     

Виховні: сприяти вихованню моральних якостей особистості, відповідальному та етичному поводженню в онлайні.

Форми роботи:

  • індивідуальна;
  • групова;
  • колективна.

Засоби навчання:

  • комп’ютери;
  • мультимедійний проектор;
  • екран.

Апаратне і програмне забезпечення:

  • вихід в Інтернет;
  • локальна мережа;
  • пакет прикладних програм MS Office;
  • графічний редактори Adobe Flash, Gimp, Free Mind.

Автор: Дорофєєва І. В., учитель інформатики, Оріхівський НВК № 2 ім. академіка В. А. Лазаряна Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.10.2010

Популярні новини
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Загрузка...