Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку позакласного читання "Музика серця"
Рейтинг
1

Розробка уроку позакласного читання з елементами компаративного аналізу за оповіданням Г. Сенкевича "Янко-музикант". Мета — розглянути тему "Світ дитинства в літературі" на прикладі оповідань Г. Сенкевича й А. Чехова "Ванька"; навчати розмірковувати над проблемними питаннями уроку; розвивати вміння працювати в парах

Розробка уроку позакласного читання "Музика серця"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета: розглянути тему "Світ дитинства в літературі" на прикладі оповідань Г. Сенкевича "Янко-музикант" та А. П. Чехова "Ванька", формувати навички компаративного аналізу, навчати розмірковувати над проблемними питаннями уроку; розвивати вміння працювати в парах; сприяти розкриттю учнівських здібностей та осмисленню життєвих цінностей.

Тип уроку: урок позакласного читання з елементами компаративного аналізу.

Методи та прийоми роботи: евристична бесіда, послідовний аналіз тексту, проблемні питання, порівняльна характеристика літературних образів, робота в парах, "кола Вена", тестування, кросворд, самооцінка.

Обладнання:

  • книжкова виставка;
  • тексти творів, що вивчаються;
  • портрети письменників, ілюстрації, афоризми, додатки, справжня скрипка.

Автор: Кашуба Є. І., учитель російської мови та зарубіжної літератури, Малорублівська школа Котелевського району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
08.09.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!