Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література План-конспект заняття зі світової літератури "Абсолютні світові бестселери у дитячому читанні (М. Твен, Р. Кіплінг, А. Ліндгрен)"
Рейтинг
3

План-конспект заняття, мета якого вчити колективному дослідженню життя та творчості відомих дитячих письменників світової літератури (М. Твена, А. Ліндгрен, Р. Кіплінга); формувати у студентів уявлення про видатних письменників світової літератури

План-конспект заняття зі світової літератури "Абсолютні світові бестселери у дитячому читанні (М. Твен, Р. Кіплінг, А. Ліндгрен)"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • вчити колективному дослідженню життя і творчості відомих дитячих письменників світової літератури (М. Твена, А. Ліндгрен, Р. Кіплінга);
  • формувати у студентів уявлення про особистості видатних письмен­ників світової літератури;
  • розвивати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, моральний вибір у різних життєвих ситуаціях, осмислювати авторський задум;
  • розвивати навички коментування найцікавіших моментів з творів та вміння уявляти ситуацію, емоційно виконувати ролі, виступати перед широкою аудиторією (вироблення професійних навичок);
  • виробляти навички знаходити потрібний матеріал до теми; самостійно готувати доповіді, презентації, інсценування, схеми і таблиці; розширювати словниковий запас;
  • формувати активну життєву позицію, виховувати повагу до друзів, доброту, вміння співпереживати.

Методична мета: використання елементів методу проектів на заняттях з дитячої літератури, залучення студентів до пошукової роботи.

Цілі заняття:

  • студенти повинні знати: факти з життя дитячих письменників, зміст творів, тему й основну думку твору, імена головних і другорядних героїв, зміст понять "казка", "літературна казка", "гумор", "сатира";
  • студенти повинні вміти: розповідати про життя і творчість письменника, самостійно визначати тему і головну думку твору, переказувати фрагменти творів, аналізувати дії, вчинки, риси характеру головних героїв, оцінювати поведінку персонажів, висловлювати та обґрунтовувати власне ставлення до прочитаного, робити узагальнення, висновки.

Тип заняття: семінарське.

Обладнання:
обладнання дошки (епіграф); виставка творів письменників, художніх фільмів  ("Пеппі Довгапанчоха", "Пригоди Тома Сойєра" (DVD)) та мультфільмів ("Мауглі", "Малий і Карлсон" (DVD)), презентації.

Література:

  • Галич Олександр, Назарець Віталій, Васильєв Євген Теорія літератури: Підручник / За наук. ред. Олександра Галича. – 2-ге вид., стереотип. – К.: Либідь, 2005. – 488 с.;
  • Головащук С. І. Складні випадки наголошення. –   К.: Либідь, 1995 – 191 с.;
  • Іржі Томан. Мистецтво говорити. – К.: Політвидав. України,1966;
  • Калашник В.С. Тлумачний словник української мови: Понад 12500 статей (близько 40000 слів). – 2-ге вид., випр. і доп. – Х.: Прапор, 2004. – 992 с.;
  • Кіплінг Редьярд. Мауглі та інші оповідання з "Книги Джунглів". - К.: Молодь, 1956. – 286с.;
  • Коваль А. П. Культура Українського мовлення. – К.: Вид. при Київ. Ун-ті, 1974;
  • Ліндгрен Астрід. Малий і Карлсон, що живе на даху: Повість. – К.: Школа, 2007. – 400 с.;
  • Ліндгрен Астрід. Пеппі Довгапанчоха. – К.: Школа, 2007. – 304 с.;
  • Літературознавчий словник за ред.. Гром’яка Р. Т., Ю. Т. Ковалів, В. І. Теремко. – 2-ге вид., перероб. і доповн. К. - Академія 2006. – 752 с.;
  • Писатели США. Краткие творческие биографии. Сост. и общая редакция Я. Засурского, Г. Злобина, Ю. Ковалева. – М.: Радуга, 1990., С. 227-230;
  • Словник фразеологізмів української мови / Уклад.: В. М. Білоножко та ін. – К.: Наукова думка, 2003. – 1104 с.;
  • Твен Марк. Пригоди Тома Сойєра. – Харків: ТОВ "Septima" 2006. – 256 с.;
  • Чак Є. Д. Складні випадки українського слововживання. – К.: Рад. шк.., 1969.

Автор: Новодворчук О. В., викладач української мови та літератури, Кременчуцьке педагогічне училище ім. А. С. Макаренка Полтавської обл.


Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
13.06.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!