Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Урок "Описание внешности человека по картине". 7 класс
Рейтинг
4

Урок розвитку зв'язного мовлення у 7 класі. В якості обладнання використовується репродукція картини В. Васнецова, пам'ятка з написання твору, структура твору-опису за картиною

Урок "Описание внешности человека по картине". 7 класс

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Цели:

  • расширить знания учащихся об описании внешности человека;
  • дать представление о лексических особенностях текста, содержащего описание внешности человека;
  • углубить представление о структуре сочинения-описания по картине;
  • развивать речевые умения и навыки учащихся;
  • развивать наблюдательность и образное мышление учащихся;
  • способствовать формированию уважительного отношения к людям, интереса к личности;
  • воспитывать культуру речи; вырабатывать эстетическое чутьё.

Оборудование:

  • репродукции картин В.М.Васнецова;
  • учебник: памятка по написанию сочинения- описания по картине;
  • на доске: структура сочинений-описаний по картине, кроссворд для словарной работы.

Тип урока: комбинированный урок.

Подготовительная работа:

  • задание всему классу: из изученных произведений художественной литературы выписать портрет литературного героя;
  • подготовить выразительное чтение стихотворений, содержащих портрет человека, Я.Смелякова "Хорошая девочка Лида" и Н.Заболоцкого "Некрасивая девочка";
  • индивидуальные задания: составить диалог для двух лиц на тему "В картинной галерее".

Автор: Лоза Г. М., заступник директора з НВР, учитель російської мови та літератури, Рубіжанська школа № 4 Луганської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
28.02.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!