Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку "Як часто чуємо: поезія – вино (творчість французьких поетів-символістів)" із зарубіжної літератури в 11-му класі
Рейтинг
24

План-конспект уроку, мета якого – поглибити знання про символізм як літературний напрям; сформувати власне розуміння поезії французьких поетів-символістів, особливостей їхньої поетики, художнього світу; розвивати навички аналізу поетичного твору, виразного читання, зв’язного мовлення, логічного мислення, творчі здібності; виховувати любов до поезії, естетичні смаки

Розробка уроку "Як часто чуємо: поезія – вино (творчість французьких поетів-символістів)" із зарубіжної літератури в 11-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 6 оцінок.

Автор: Мелько Катерина Михайлівна
Посада: учитель зарубіжної літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.10.2017

Популярні новини
Закон надає можливість введення додаткових занять з учнями За словами міністра освіти, закон дає право на «репетиторство» в українських школах
Рада ухвалила новий закон про середню освіту Ухвалення закону обумовлено потребою в нормативному забезпеченні реформування шкільної освіти
МОН оновило рекомендації з ведення класного журналу НУШ Документ містить вимоги до заповнення журналу класними керівниками та вчителями
МОН демонополізує ринок підвищення кваліфікації вчителів Учителі отримають можливість підвищувати кваліфікацію у приватних установах
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!