Рейтинг
1

План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого – визначати основну настанову класицизму – прагнення виховувати глядача; повторити відомості з теорії літератури; продовжити роботу над образами комедії; систематизувати і узагальнити знання учнів про проблематику, ідейний зміст і виховний потенціал комедії; розвивати вміння аргументувати власні судження, виділяти головне і суттєве, робити висновки й узагальнення; виховувати розуміння ціннісного значення літературної спадщини, з’ясувати актуальність проблематики комедії для сьогодення

Розробка уроку «Виховний потенціал комедії Мольєра “Міщанин-шляхтич”» із зарубіжної літератури в 9-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Дребезгіна Оксана Василівна
Посада: учитель.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2016

Популярні новини
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Академія педнаук розроблятиме освітні політики для МОН Одним з пріоритетів спільної діяльності МОН та НАПН стане реалізація реформи НУШ
Освітяни, які працюють на самоізоляції, недоотримують зарплату Здійснення одночасної оплати лікарняного по самоізоляції та дистанційної роботи не передбачене
Загрузка...