![]() |
Рейтинг
40 |
План-конспект уроку, мета якого - ознайомити з твором, проблематикою й соціально-історичною зумовленістю персонажів; дослідити основні прийоми й засоби характеристики героїв, розкрити руйнівний вплив «влади золота» на людей, міжособистісні й суспільні відносини; з’ясувати суть філософії Гобсека, неоднозначності цього образу; розвивати навички ідейно-художнього аналізу твору; формувати уявлення про справжні життєві цінності |
Розробка уроку «Повість Оноре де Бальзака “Гобсек”: проблематика твору, соціально-історична зумовленість персонажів. Неоднозначність образу Гобсека» із світової літератури в 10-му класі
Автор: Шаповал Ірина Олександрівна
Посада: учитель російської мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка уроку «Література та життя. Проза та поезія у формуванні духовності людини» із зарубіжної літератури у 8-му класі
- ▶ Розробка уроку «Біблія як пам’ятка світової літератури» із зарубіжної літератури у 8-му класі
- ▶ Розробка уроку «М. Ю. Лермонтов. Вірш “Парус”» із світової літератури в 6-му класі
- ▶ Розробка уроку «Джеймс Джойс - ірландський письменник-модерніст. Психологічне есе “Джакомо Джойс”» із зарубіжної літератури в 11-му класі
Facebook
Twitter
Освіта.ua
30.10.2015