Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку «Китайська народна казка “Пензлик Маляна”. Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів» зі світової літератури в 5-му класі спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату
Рейтинг
59

План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого - повторити поняття «художні засоби», «фантастика»; учити називати фантастичні елементи казки; формувати вміння давати характеристику персонажам казки; розвивати самостійне усне мовлення; виховувати доброту та безкорисливість

Розробка уроку «Китайська народна казка “Пензлик Маляна”. Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів» зі світової літератури в 5-му класі спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.9 з 5 на основі 15 оцінок.

Автор: Бодарєва Алла Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.05.2015

Популярні новини
Необхідно синхронізувати шкільні предмети, - Новосад Міністр наголошує на необхідності синхронізації програм з математики, фізики, хімії та біології
Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики Екс-міністр освіти пропонує запровадити в школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів
Зміст освіти має мати реальний зв'язок з життям, - Новосад Міністр освіти повідомила, що результати міжнародного дослідження PISA не стали неочікуваними
Принцип «гроші ходять за школярем» впроваджуватись не буде Заява Гончарука про впровадження принципу «гроші ходять за школярем» стала наслідком непорозуміння
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!