![]() |
Рейтинг
Вибір редакції
24 |
План-конспект уроку у формі семінару на заявлену тему, мета якого - розглянути основи філософської концепції Гете про закон єдності й боротьби протилежностей, його втілення у трагедії; довести, що Фауст і Мефістофель - „вічні образи” світової літератури; формувати етичні погляди на світ |
Розробка уроку „Опозиція Фауст - Мефістофель, діалектичне вирішення проблеми добра і зла. Трагічний конфлікт Фауст - Маргарита” зі світової літератури в 9-му класі
Автор: Білобровчук Леся Анатоліївна
Посада: директор школи, учитель світової літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка уроку «Байка у світовій літературі» зі світової літератури у 8-му класі
- ▶ Розробка уроку „Критина Нестлінґер „Кондрад, або дитина з бляшанки”. Незвичайність образу Кондрада, риси його характеру. Кондрад і його становлення у світі” зі світової літератури в 6-му класі
- ▶ Розробка уроку «Картини української природи в повісті Миколи Гоголя «Тарас Бульба» зі світової літератури в 7-му класі
- ▶ Розробка уроку «Я прожив незвичайне життя…» Д. Дефо та його роман «Пригоди Робінзона Крузо» зі світової літератури в 6-му класі
Facebook
Twitter
Освіта.ua
10.03.2015