Рейтинг
18

План-конспект комбінованого уроку на заявлену тему, мета якого - визначити місце Ш. Бодлера в літературному процесі кінця ХІХ поч. ХХ ст., поглибити знання учнів про модерністські зрушення у французькій поезії; удосконалювати навички аналізу поетичного твору, виразного читання поезії: виховувати любов до літератури

Розробка уроку „Традиційність і своєрідність вирішення проблеми „поет і натовп” у поезії Ш. Бодлера „Альбатрос” зі світової літератури в 10-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 9 оцінок.

Автор: Кудря Нонна Валеріївна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.01.2015

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5–9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...