Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Антитеза як художній засіб і композиційний прийом у оповіданні А. П. Чехова „Товстий і тонкий”. Урок із світової літератури
Рейтинг
28

Подано розробку уроку на заявлену тему, мета якого - перевірити знання учнів біографії письменника, отримані ними зі статті підручника; зацікавити їх багатогранністю особистості письменника; розвивати в дітей вміння наводити приклади висміювання в творі негативних рис характеру людини; учити висловлювати особисте ставлення до проблем

Антитеза як художній засіб і композиційний прийом у оповіданні А. П. Чехова „Товстий і тонкий”. Урок із світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 11 оцінок.

Автор: Оробець Світлана Юріївна
Посада: учитель російської мови та світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.10.2012

Популярні новини
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників
МОН: зарплату вчителям підняли, іншим - у вересні Міністерством освіти надана відповідь щодо підвищення заробітних плат педпрацівникам
МОН затвердило програму підготовки тренерів НУШ Метою програми є підготовка тренерів для підвищення рівня компетентності вчителів
Як відбуватимуться шкільні іспити у 2018 році Міністерством освіти надано рекомендації про особливості проведення ДПА у закладах середньої освіти

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!