Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Антитеза як художній засіб і композиційний прийом у оповіданні А. П. Чехова „Товстий і тонкий”. Урок із світової літератури
Рейтинг
26

Подано розробку уроку на заявлену тему, мета якого - перевірити знання учнів біографії письменника, отримані ними зі статті підручника; зацікавити їх багатогранністю особистості письменника; розвивати в дітей вміння наводити приклади висміювання в творі негативних рис характеру людини; учити висловлювати особисте ставлення до проблем

Антитеза як художній засіб і композиційний прийом у оповіданні А. П. Чехова „Товстий і тонкий”. Урок із світової літератури

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 10 оцінок.

Автор: Оробець Світлана Юріївна
Посада: учитель російської мови та світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.10.2012

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!