![]() |
|
Розробка комбінованого уроку у формі дослідження, мета якого - продовжити роботу над змістом повісті, розвиваючи навички роботи з твором та бачити його віддзеркалення в назві, характеристики літературних героїв; розвивати вміння брати участь у колективному обговоренні; сприяти формуванню в учнів рис характеру, притаманних позитивним героям |
А. С. Пушкин „Капитанская дочка” Маша Миронова, преданность и верность любимому человеку. Урок із світової літератури у 8 класі. (Рос. мова)
Автор: Балкаєва Поліна Павлівна
Посада: заступник директора з НВР.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ „Ні, я не Байрон, інший я …”. Життєвий і творчий шлях М. Ю. Лермонтова. Мотиви свободи та самотності, песимізм поезії Лермонтова. Урок із світової літератури для 9 класу
- ▶ А. И. Куприн. Рассказ «Гранатовый браслет». Изображение глубокой, бескорыстной любви. Урок із світової літератури для 11 класу. (Рос. мова)
- ▶ Л. М. Толстой „Война и мир”. Моральна краса жінок у романі. Урок із світової літератури для 11 класу. (Рос. мова)
- ▶ Волшебное путешествие в сказочный мир. Урок із світової літератури для 5 класу. (Рос. мова)
Facebook
Twitter
Google+
Освіта.ua
13.02.2012