Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку зарубіжної літератури "Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії". (Рос. мова.)
Рейтинг
4

Розробка уроку з позначеної теми. Мета ‑ сприяти засвоєнню учнями гендерного методу, проаналізувати гендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки"; розвивати навички інтерпретації такої проблематики

Розробка уроку зарубіжної літератури "Любовний трикутник як основа гендерної дисгармонії". (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 1 оцінок.

Мета:

  • навчальна – сприяти засвоєнню учнями ґендерного методу, проаналізувати ґендерні колізії у драмі І. Франка "Украдене щастя" та сазі в новелах М. Матіос "Майже ніколи не навпаки" (визначити причини та наслідки ґендерної дисгармонії, спроектувати можливу поведінку героїв для досягнення егалітарного консенсусу);
  • розвивальна – розвивати навички інтерпретації ґендерної проблематики прозового твору; удосконалювати пам’ять, увагу, мислення, творчість;
  • виховна – виховувати ґендерну культуру учнів.

Тип заняття: урок формування знань, умінь, навичок.

Методи навчання:

  • слово вчителя;
  • бесіда;
  • групова робота;
  • презентація проектів;
  • гра.

Література:

  • Матіос М. Майже ніколи не навпаки /М. Матіос. – Львів: Піраміда, 2007. – 170 с.;
  • Сухомлинский В. А. Мудрость родительской любви / В. А. Сухомлинский. – М.: Молодая гвардия, 1988. – С.7–36, 288–298;
  • Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. Рождение гражданина. Письма к сыну/ В. А. Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1987. – 543с.;
  • Франко І. Украдене щастя / І. Франко. – Харків: Фоліо, 2005. – 416 с.

Автор: Галівець Т. Ю., учитель зарубіжної літератури, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.10.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!