Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку компаративного аналізу "Зимова казка". 5 клас
Рейтинг
45

Розробка уроку компаративного аналізу в 5 класі за тематикою зображення природи у віршах С. Єсеніна "Береза" та В. Сосюри "Зима". Мета ‑ навчитись аналізувати поетичні твори; поглибити знання про лірику як рід художньої літератури. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку компаративного аналізу "Зимова казка". 5 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 15 оцінок.

Мета:

  • ознайомитись з творчістю С. Єсеніна та В. Сосюри на прикладах віршів "Береза" та "Зима";
  • навчитись аналізувати поетичні твори;
  • поглибити знання про лірику як рід художньої літератури, оригінали та переклади пейзаж;
  • з'ясувати значення теоретичних понять "епітет", "метафора", "порівняння", "уособлення";
  • розвивати навички виразного читання, творчу уяву, естетичні почуття, вчити малювати словом;
  • виховувати спостережливість, любов до природи, всього живого на землі.

Тип уроку: урок компаративного аналізу.

Обладнання:

  • портрети С. Єсеніна та В. Сосюри;
  • тексти віршів обох поетів;
  • запис пісні "У природы нет плохой погоды...";
  • репродукція картини І. Є. Грабара "Лютнева лазур";
  • запис музичних творів П. Чайковського "Пори року";
  • ілюстрації із зображенням пір року;
  • інформаційні картки "Як читати чи декламувати поетичний твір".

Автор: Лис Л. В., учитель зарубіжної літератури, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2010

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!