Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Зарубіжна література Розробка уроку компаративного аналізу "Зимова казка". 5 клас
Рейтинг
58

Розробка уроку компаративного аналізу в 5 класі за тематикою зображення природи у віршах С. Єсеніна "Береза" та В. Сосюри "Зима". Мета ‑ навчитись аналізувати поетичні твори; поглибити знання про лірику як рід художньої літератури. У додатку – медіапрезентація

Розробка уроку компаративного аналізу "Зимова казка". 5 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.1 з 5 на основі 19 оцінок.

Мета:

  • ознайомитись з творчістю С. Єсеніна та В. Сосюри на прикладах віршів "Береза" та "Зима";
  • навчитись аналізувати поетичні твори;
  • поглибити знання про лірику як рід художньої літератури, оригінали та переклади пейзаж;
  • з'ясувати значення теоретичних понять "епітет", "метафора", "порівняння", "уособлення";
  • розвивати навички виразного читання, творчу уяву, естетичні почуття, вчити малювати словом;
  • виховувати спостережливість, любов до природи, всього живого на землі.

Тип уроку: урок компаративного аналізу.

Обладнання:

  • портрети С. Єсеніна та В. Сосюри;
  • тексти віршів обох поетів;
  • запис пісні "У природы нет плохой погоды...";
  • репродукція картини І. Є. Грабара "Лютнева лазур";
  • запис музичних творів П. Чайковського "Пори року";
  • ілюстрації із зображенням пір року;
  • інформаційні картки "Як читати чи декламувати поетичний твір".

Автор: Лис Л. В., учитель зарубіжної літератури, Рожнятівська школа Івано-Франківської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2010

Популярні новини
Профспілка: «Голос» пропонує запровадити обов’язкову сертифікацію вчителів Окрім переходу на нову систему оплати праці, депутати пропонують обов’язкову сертифікацію вчителів
В українських школах заснували інститут супервізії Учителі, які залучені до НУШ, отримуватимуть професійну підтримку від спеціальних консультантів
Профспілка заявляє про можливе закриття малих шкіл Профспілка виступає проти скасування державного субсидіювання малокомплектних шкіл
Затверджено стандарт шкільної освіти наукового спрямування Стандарт визначає зміст освіти наукового спрямування, що здобувається учнями у школі
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!