Рейтинг
10
Вибір редакції

У методичній розробці подано рекомендації, що допоможуть вчителю не лише виховувати естетично підготовленого читача, але й активізувати та розвивати розумову діяльність та емоційну сферу учнів

Методична розробка "Інтеграція зарубіжної літератури та художньої культури як засіб формування емоційно-почуттєвої сфери"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2 з 5 на основі 5 оцінок.

Автор: Рогова Людмила Дмитрівна
Посада: учитель зарубіжної літератури та художньої культури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.05.2017

Популярні новини
У 50 містах і районах школи будуть закриті до 8 листопада З 26 жовтня в Україні діятиме новий розподіл регіонів за рівнями епідемічної небезпеки
Учні 5-11 класів перейдуть на змішане або дистанційне навчання У Міносвіти повідомили, як відбуватиметься навчання школярів після завершення канікул
67% українців негативно ставляться до дистанційного навчання Абсолютна більшість українців вважає, що дистанційне навчання знижує рівень знань дітей
Інтеграція шкільних предметів не порушить прав вчителів, - МОН Вибір предметів та інтеграція курсів не призведе до втрати навантаження або звільнень
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!