Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Художня культура Розробка уроку «Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови. Просторові, часові та просторово-часові види мистецтва. Поняття «образ у мистецтві» з художньої культури в 9-му класі
Рейтинг
24

План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого - познайомити учнів із видами мистецтва та специфікою їх художньо-образної мови, з поняттям «художній образ», збагатити емоційно-естетичний досвід учнів; формувати культуру почуттів, особистісно позитивне ставлення до мистецьких цінностей; виховувати почуття прекрасного

Розробка уроку «Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови. Просторові, часові та просторово-часові види мистецтва. Поняття «образ у мистецтві» з художньої культури в 9-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 7 оцінок.

Автор: Чоловська Антоніна Борисівна
Посада: учитель світової літератури та художньої культури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.02.2015

Популярні новини
Збільшення зарплат освітян здійснюється поетапно, - МОН Підвищення оплати праці освітян буде здійснюватись з урахуванням можливостей бюджету країни
Як діяти батькам у випадку булінгу — поради юристів Поради юристів для батьків, чиї діти страждають від булінгу, — регулярного, повторюваного знущання
Необхідно синхронізувати шкільні предмети, - Новосад Міністр наголошує на необхідності синхронізації програм з математики, фізики, хімії та біології
Гриневич пропонує додатково консультувати учнів з математики Екс-міністр освіти пропонує запровадити в школах систему оплачуваної підтримки слабших учнів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!