Розробка комбінованого уроку з позначеної теми. Мета – охарактеризувати внутрішній і зовнішній розвиток Російської імперії за часів правління Катерини ІІ; розглянути причини та наслідки повстання Пугачова; розвивати вміння працювати з підручником, історичними документами та електронною картою, а також висловлювати власну точку зору

Розробка комбінованого уроку з історії "Епоха Катерини ІІ." (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
 

Цель:

  • охарактеризовать внутреннее и внешнее развитие Российской империи в период правления Екатерины II, рассмотреть причины, ход и последствия восстания Пугачёва;
  • развивать умение работать с учебником, историческими документами, работать с электронной картой;
  • формировать у учащихся умение определять роль исторической личности на различные исторические процессы;
  • умение составлять систематические таблицы, развивать умение высказывать свою т. з. подтверждая её фактами;
  • воспитывать у учащихся любовь к предмету.

Основные идеи и понятия: "Сенат", "Семилетняя война", "разделы Польши", "Золотой век", просвещённый абсолютизм, крестьянская война.

Основные даты и события:

  • 1756 – 1763 гг. – Семилетняя война;
  • 1755 г. – основание Московского университета;
  • 1773 – 1775г. – крестьянская война  Пугачёва;
  • 1772г.;
  • 1793г. – три раздела Польши;
  • 1795г.;
  • 1775г. – разрушение Запорожской Сечи.

Тип урока: комбинированный.

Оборудование:

  • учебник;
  • электронный атлас;
  • документы;
  • иллюстрации.

Ожидаемые результаты.

После урока учащиеся смогут:

  • устанавливать хронологическую последовательность событий;
  • показывать на карте территориальные изменения Российской империи;
  • определять основные направления внутренней и внешней политики Екатерины II;
  • приводить примеры достижений эпохи "просвещённого абсолютизма";
  • определять роль исторической личности на ход исторических процессов.

Дополнительные источники информации: книга В. Пикуля "Фаворит".

Автор:
Гуськова О. М., учитель історії, школа № 10 з поглибленим вивченням окремих предметів.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.09.2010

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...