Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас
Рейтинг
10

Методична розробка уроку узагальнення та систематизації з всесвітньої історії в 9 класі. Мета ‑ систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання й уявлення учнів про розвиток провідних держав світу. У додатках – фотоілюстративні матеріали та медіапрезентація

Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета уроку:

  • систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання та уявлення учнів про розвиток провідних держав світу в 2 половині ХІХ ст.;
  • проаналізувати процес завершення формування індустріального суспільства та його наслідки;
  • сприяти формуванню ключових та предметних компетентностей учнів: полікультурної, комунікативної, соціальної, хронологічної, просторової, аксіологічної, понятійної, інформаційної, логічної;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого інших країн та народів;
  • формувати почуття толерантності та поваги до різних ідей, поглядів та переконань;
  • розвивати вміння учнів встановлювати причинно-налідкові зв’язки та оцінювати, з точки зору сучасної людини, внесок минулого до формування світової цивілізації.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи та США;
  • аналізувати соціальні, політичні, економічні наслідки модернізації та індустріалізації;
  • порівнювати рівень розвитку провідних країн світу;
  • не тільки застосовувати історичну термінологію, але й знати її походження та розуміти значення деяких термінів в сучасному житті;
  • оцінювати передові досягнення того часу та роль цих досягнень у житті сучасної людини;
  • прогнозувати вплив минулого на майбутнє;
  • проводити історичні асоціації, відчувати себе причасними до минулого, творцями майбутнього та головними діючими особами сучасності.

Основні поняття: індустріальне суспільство, модернізація, лібералізм, консерватизм, соціалізм, націоналізм, парламентаризм, вікторіанство, полікультурність.

Обладнання:

  • опорні конспекти "Провідні країни Європи та США в 2 половині ХІХ ст.";
  • додатки до теми;
  • мультімедійна презентація.

Автор: Красникова Г. С., учитель історії, Бердянська школа № 1 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!