Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас
Рейтинг
15

Методична розробка уроку узагальнення та систематизації з всесвітньої історії в 9 класі. Мета ‑ систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання й уявлення учнів про розвиток провідних держав світу. У додатках – фотоілюстративні матеріали та медіапрезентація

Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета уроку:

  • систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання та уявлення учнів про розвиток провідних держав світу в 2 половині ХІХ ст.;
  • проаналізувати процес завершення формування індустріального суспільства та його наслідки;
  • сприяти формуванню ключових та предметних компетентностей учнів: полікультурної, комунікативної, соціальної, хронологічної, просторової, аксіологічної, понятійної, інформаційної, логічної;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого інших країн та народів;
  • формувати почуття толерантності та поваги до різних ідей, поглядів та переконань;
  • розвивати вміння учнів встановлювати причинно-налідкові зв’язки та оцінювати, з точки зору сучасної людини, внесок минулого до формування світової цивілізації.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи та США;
  • аналізувати соціальні, політичні, економічні наслідки модернізації та індустріалізації;
  • порівнювати рівень розвитку провідних країн світу;
  • не тільки застосовувати історичну термінологію, але й знати її походження та розуміти значення деяких термінів в сучасному житті;
  • оцінювати передові досягнення того часу та роль цих досягнень у житті сучасної людини;
  • прогнозувати вплив минулого на майбутнє;
  • проводити історичні асоціації, відчувати себе причасними до минулого, творцями майбутнього та головними діючими особами сучасності.

Основні поняття: індустріальне суспільство, модернізація, лібералізм, консерватизм, соціалізм, націоналізм, парламентаризм, вікторіанство, полікультурність.

Обладнання:

  • опорні конспекти "Провідні країни Європи та США в 2 половині ХІХ ст.";
  • додатки до теми;
  • мультімедійна презентація.

Автор: Красникова Г. С., учитель історії, Бердянська школа № 1 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін
Міносвіти заснувало ще один шкільний конкурс Міносвіти підтримало ініціативу щодо проведення щорічного конкурсу «Стежками Каменяра»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!