Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас
Рейтинг
15

Методична розробка уроку узагальнення та систематизації з всесвітньої історії в 9 класі. Мета ‑ систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання й уявлення учнів про розвиток провідних держав світу. У додатках – фотоілюстративні матеріали та медіапрезентація

Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.8 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета уроку:

  • систематизувати, узагальнити та конкретизувати знання та уявлення учнів про розвиток провідних держав світу в 2 половині ХІХ ст.;
  • проаналізувати процес завершення формування індустріального суспільства та його наслідки;
  • сприяти формуванню ключових та предметних компетентностей учнів: полікультурної, комунікативної, соціальної, хронологічної, просторової, аксіологічної, понятійної, інформаційної, логічної;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого інших країн та народів;
  • формувати почуття толерантності та поваги до різних ідей, поглядів та переконань;
  • розвивати вміння учнів встановлювати причинно-налідкові зв’язки та оцінювати, з точки зору сучасної людини, внесок минулого до формування світової цивілізації.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи та США;
  • аналізувати соціальні, політичні, економічні наслідки модернізації та індустріалізації;
  • порівнювати рівень розвитку провідних країн світу;
  • не тільки застосовувати історичну термінологію, але й знати її походження та розуміти значення деяких термінів в сучасному житті;
  • оцінювати передові досягнення того часу та роль цих досягнень у житті сучасної людини;
  • прогнозувати вплив минулого на майбутнє;
  • проводити історичні асоціації, відчувати себе причасними до минулого, творцями майбутнього та головними діючими особами сучасності.

Основні поняття: індустріальне суспільство, модернізація, лібералізм, консерватизм, соціалізм, націоналізм, парламентаризм, вікторіанство, полікультурність.

Обладнання:

  • опорні конспекти "Провідні країни Європи та США в 2 половині ХІХ ст.";
  • додатки до теми;
  • мультімедійна презентація.

Автор: Красникова Г. С., учитель історії, Бердянська школа № 1 Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.09.2010

Популярні новини
Уряд ухвалив новий держстандарт початкової освіти Документ визначає, чому навчатимуть дітей з першого вересня 2018 року
Гройсман головам областей та міст: платіть вчителям сповна За словами прем’єра, залученість місцевої влади до проблем освітян має бути максимальною
Школам доручили провести «диктант єдності» Інститут модернізації змісту освіти просить школи провести «диктант єдності»
Затверджено нове положення про вибір підручників Документ визначає порядок проведення конкурсного відбору проектів шкільних підручників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!