![]() |
|
Розробка підсумкового уроку історії з позначеної теми з використанням комп’ютерних технологій. Мета – виявити рівень предметно-навчальних компетентностей учнів (хронологічних, просторових, мовленнєвих, логічних, аксіологічних), закріпити навички роботи з різнорівневими завданнями |
Розробка уроку історії "Древний Египет". (Рос. мова.)
Цели: определить уровень полученных предметных компетенций (хронологические, пространственные, языковые, логические, аксиологические) учащимися, закрепить умения работать с разноуровневыми заданиями.
Задачи:
- определить уровень ЗУНов по данной теме;
- ликвидировать возможные пробелы в знаниях, через личное, групповое, командное участие в ходе урока на предельном уровне способностей каждого учащегося;
- формировать уважение друг к другу в режиме урока-конкурса.
Оборудование: мультимедийный проектор, дидактический материал.
Тип урока: контроль знаний.
Оргформа: урок-конкурс.
Автор: Ковальова Ю. В., учитель, Дніпропетровська школа № 21.
Завантажити>>>
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Розробка комбінованого уроку з історії "Епоха Катерини ІІ." (Рос. мова.)
- ▶ Методична розробка уроку з всесвітньої історії "На шляху до сучасності: утвердження індустріального суспільства у провідних державах світу". 9 клас
- ▶ Розробка уроку з історії "Реформація в Німеччині". 8 клас
- ▶ Скандинавія. План-конспект комбінованого уроку з всесвітньої історії в 7 класі
Освіта.ua
09.09.2010