Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Розробка комбінованого уроку з історії "Греко-перська війна". 6 клас
Рейтинг
8

Розробка комбінованого уроку з історії за позначеною темою в 6 класі. Ставить за мету визначити причини та розглянути битви греко-перських війн, а також навчити дітей давати моральну оцінку війнам, як способу вирішення суперечностей між людьми

Розробка комбінованого уроку з історії "Греко-перська війна". 6 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • визначити основні причини та розглянути основні битви греко-перських воєн;
  • розвивати вміння учнів працювати з контурною картою, підручником, відеоджерелами;
  • формувати навички аналізу конкретно історичного матеріалу, характеризувати історичні постаті;
  • виховувати культуру спілкування, толерантність та повагу до інших народів світу;
  • давати моральну оцінку війнам, як способу вирішення суперечностям між людьми.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, атлас, контурна карта, презентація "Греко-перська війна" с елементами відео фрагментами з фільмів та малюнків схем битв й зображення полководців; ноутбук та проектор.

Основні поняття та терміни: марафонська дистанція, Перший афінський морський союз.

Автор: Бривко М. В., учитель історії та правознавства, Сніжнянська школа № 11 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.06.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!