Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Візантія в VІ‑XV столітті. План-конспект уроку історії в 7 класі
Рейтинг
32

План-конспект уроку засвоєння нових знань з історії в 7 класі із застосуванням мультимедійних технологій. Мета ‑ розглянути історичний процес розвитку Візантії, особливості пролонгованості збереження центральної влади, відсутністю феодальної ієрархії та рицарського війська, що і призвело до загибелі держави. У додатку – медіапрезентація

Візантія в VІ‑XV столітті. План-конспект уроку історії в 7 класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 9 оцінок.

Мета:

  • розглянути історичний процес розвитку Візантії, звертаючи увагу на особливості пролонгованості збереження центральної влади, відсутністю феодальної ієрархії та рицарського війська, що і призвело до загибелі держави;
  • продовжити формувати вміння учнів встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати судження щодо взаємовпливу культур;
  • удосконалювати навички роботи в групах.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань (із застосуванням мультимедійних технологій).

Основні поняття:

  • іконоборство;
  • імперія.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • називати час правління Юстиніана, іконоборського руху, дату загибелі Візантійської імперії;
  • визначати історичні постаті (Юстиніан, Теодора);
  • показувати на карті територію Візантійської імперії за часів Юстиніана;
  • пояснювати поняття: іконоборство, імперія;
  • описувати пам’ятки культури Візантії, порівнювати їх з культурними надбаннями нашого народу;
  • висловлювати судження щодо взаємовпливу культур.

Проблемне питання: чим близька ти нам, далека Візантіє?

Структура уроку:

  • організаційний момент;
  • актуалізація опорних знань учні;
  • мотивація навчальної діяльності учнів, оголошення теми, мети уроку;
  • вивчення нового матеріалу: народження Візантії, імперія Юстиніана, іконоборство, Візантія в 12–15 ст.; культура Візантії;
  • узагальнення і систематизація набутих знань;
  • підсумки уроку;
  • домашнє завдання.

Автор: Роман І. В., учитель історії, Червонозаводська школа № 2 Лохвицького району Полтавської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
24.11.2010

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!