Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Дворіччя. Давній Вавилон. Розробка уроку всесвітньої історії
Рейтинг
18

Розробка уроку засвоєння нових знань. Мета ‑ дати уявлення про природнокліматичні умови Дворіччя та міста Месопотамії; познайомити учнів із законами Хаммурапі; розвивати вміння працювати з історичною картою, аналізувати та порівнювати історичну інформацію, чітко висловлювати власну думку, формувати вміння створювати логічний ланцюг

Дворіччя. Давній Вавилон. Розробка уроку всесвітньої історії

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Мета:

  • дати уявлення про природно-кліматичні умови Дворіччя та міста Месопотамії;
  • познайомити учнів із законами Хаммурапі;
  • розвивати вміння працювати з історичною картою, вміння аналізувати та порівнювати історичну інформацію, чітко висловлювати власну думку;
  • розвивати навички групової роботи;
  • формувати вміння створювати логічний ланцюг;
  • розкрити значення шумерської цивілізації для розвитку господарського і культурного життя інших народів.

Поняття: Межиріччя, Дворіччя, Месопотамія, Шумер, Аккад, закони.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання:

  • підручник;
  • атлас;
  • картки – схема подорожи;
  • картки з описом "побаченого";
  • картки з текстами законів;
  • ілюстративний матеріал.

Очікувані результати.

Після цього уроку учні зможуть:

  • удосконалити навички роботи з історичною картою;
  • характеризувати природно-кліматичні умови Дворіччя;
  • працювати в групах;
  • характеризувати великі міста;
  • складати історичні схеми;
  • аналізувати невеличкі тексти;
  • визначати роль законів в житті суспільства.

Заплановані форми роботи:

  • групова робота;
  • індивідуальні творчі повідомлення;
  • самостійна робота;
  • інтерактивна гра.

Заплановані види роботи:

  • робота з картою;
  • груповий аналіз нової інформації;
  • індивідуальний аналіз тексту;
  • групове порівняння;
  • складання схеми.

Автор: Спесівцева Н. Ю., учитель історії, Маріупольська спеціалізована школа № 66 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.11.2010

Популярні новини
Міністр: не всі вчителі пройнялись цінностями реформи До реформи НУШ залучено багато людей і поки не всі вчителі пройнялись цінностями цієї реформи
МОН планує оцінювати успішність освітньої політики Лілія Гриневич повідомила, що МОН планує проводити систематичні моніторингові дослідження
Заповнення Класного журналу у першому класі: рекомендації МОН Документ визначає особливості ведення журналів класними керівниками та вчителями
Школи отримають порадники про суть освітньої реформи Посібники допоможуть вчителям зрозуміти суть освітньої реформи та нового Державного стандарту

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!