Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Всесвітня історія Розробка уроку зі всесвітньої історії "Найтяжчі злочини проти людства"
Рейтинг
27

Розробка уроку з позначеної теми, після якого учні мусять: пояснити нові терміни; навчитись їх відрізняти; співчувати людям, які пережили страхіття; толерантно ставитись до всіх націй і народностей; прощати та робити висновки; шукати рівноваги між минулим, сучасним і майбутнім

Розробка уроку зі всесвітньої історії "Найтяжчі злочини проти людства"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.5 з 5 на основі 6 оцінок.

Мета.

Після уроку учні повинні:

  • пояснити терміни "геноцид", "голокост", "голодомор";
  • навчитися відрізняти відмінності в цих поняттях;
  • співчувати людям які пережили страхіття ХХ століття;
  • вчитися толерантного ставлення до всіх націй та народностей;
  • прощати та робити висновки з подій минулого;
  • формувати вміння пошуку рівноваги між трьома складовими: минуле ,сучасне, майбутнє.

Допоміжні матеріали:

  • метод "Дилема Хельги";
  • рассказ Г. П. Рихтера "Желтая пятиконечная звезда";
  • виставка художньої літератури, публіцисттики про голод 1932–1933рр.;
  • кадри з фільму "Список Шиндлера" – сцена гетто;
  • стихотворение Г. Лейба "Скрипач из Аушвица";
  • сумна єврейська мелодія.

Поняття:

  • геноцид (від. грец. – qenos-род і лат. caedere-вбивати, букв. знищення роду, племені) – знищення окремих груп населення за расовими, національними або релігійними мотивами, один із найтяжчих злочинів проти людства;
  • голокост (від. грец. holos-цілий та kausis-спалювання) – знищення людей способом повного спалення. Масове винищення гітлерівцями євреїв під час Другої світової війни;
  • голодомор – навмисне лихо яке привело до трагедії українського народу який втратив 7 мільйонів мешканців.

Автори:

  • Чекмарьова Л. В., директор школи;
  • Чекмарьов В. А., соціальний педагог, Красноріченська школа Кремінського району Луганської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.10.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!