Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Історія України План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України "Роль насильства в історії"
Рейтинг
17

План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України та курсу "Людина і суспільство". Мета уроку ‑ сформувати в учнів цілісне розуміння суті різних форм насильства в історії; сформувати негативне ставлення до його застосування в наш час; визначити трагічні наслідки насильницького втручання в історію нашого народу

План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України "Роль насильства в історії"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета уроку:

  • сформувати в учнів цілісне розуміння суті різних форм насильства у історії;
  • допомогти їм усвідомити  наслідки війн та революцій в історії суспільства;
  • розкрити роль насильства в історії та сформувати негативне ставлення до його застосування в наш час;
  • визначити трагічні наслідки насильницького втручання в історію нашого народу;
  • показати співвідношення революцій і реформ, розкрити соціальні механізми реформування суспільства;
  • допомогти учням усвідомити що лише шляхом цілеспрямованого здійснення соціальних реформ, а не через застосування насильницьких методів, Україна зможе досягти успіху у подальшому розвитку;
  • розвивати вміння аналізувати та співставляти факти, робити самрстійні висновки, відстоювати свою позицію;
  • виховувати громадянську активністю та соціальну відповідальністю, демократизм і гуманіз.

Тип уроку: урок-дискусія.

Проблемне питання:
"Чи можна виправдати роль насильства в історії?"

Основні поняття:
насильство, війна, революція, голодомор, холокост, геноцид, репресії, апартеїд, тероризм, реформа.

Навчальне обладнання:

  • підручники і посібники з курсу "Людина і суспільство";
  • відео матеріали про різні форми насильства в історії (революції, війни, репресії, холокост, геноцид, тероризм);
  • презентація з теоретичним матеріалом щодо даної теми;
  • статистичні дані про людські та матеріальні втрати під час світових війн, холокосту і геноциду.

Автор: Степанова О. В., учитель суспільно-гуманітарних дисциплін, Хмельницька гімназія № 2 зі статусом школи ЮНЕСКО.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.09.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!