Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Історія України План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України "Роль насильства в історії"
Рейтинг
17

План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України та курсу "Людина і суспільство". Мета уроку ‑ сформувати в учнів цілісне розуміння суті різних форм насильства в історії; сформувати негативне ставлення до його застосування в наш час; визначити трагічні наслідки насильницького втручання в історію нашого народу

План-конспект інтегрованого уроку-дискусії з історії України "Роль насильства в історії"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.4 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета уроку:

  • сформувати в учнів цілісне розуміння суті різних форм насильства у історії;
  • допомогти їм усвідомити  наслідки війн та революцій в історії суспільства;
  • розкрити роль насильства в історії та сформувати негативне ставлення до його застосування в наш час;
  • визначити трагічні наслідки насильницького втручання в історію нашого народу;
  • показати співвідношення революцій і реформ, розкрити соціальні механізми реформування суспільства;
  • допомогти учням усвідомити що лише шляхом цілеспрямованого здійснення соціальних реформ, а не через застосування насильницьких методів, Україна зможе досягти успіху у подальшому розвитку;
  • розвивати вміння аналізувати та співставляти факти, робити самрстійні висновки, відстоювати свою позицію;
  • виховувати громадянську активністю та соціальну відповідальністю, демократизм і гуманіз.

Тип уроку: урок-дискусія.

Проблемне питання:
"Чи можна виправдати роль насильства в історії?"

Основні поняття:
насильство, війна, революція, голодомор, холокост, геноцид, репресії, апартеїд, тероризм, реформа.

Навчальне обладнання:

  • підручники і посібники з курсу "Людина і суспільство";
  • відео матеріали про різні форми насильства в історії (революції, війни, репресії, холокост, геноцид, тероризм);
  • презентація з теоретичним матеріалом щодо даної теми;
  • статистичні дані про людські та матеріальні втрати під час світових війн, холокосту і геноциду.

Автор: Степанова О. В., учитель суспільно-гуманітарних дисциплін, Хмельницька гімназія № 2 зі статусом школи ЮНЕСКО.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.09.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!