Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Історія України Урок за курсом "Новітня історія України". Український національний рух на території Польщі (20‑30-і рр. ХХ ст.). 10 клас
Рейтинг
10

Урок за курсом "Новітня історія України" в 10 класі побудовано за структурою: актуалізація опорних знань, оголошення та представлення теми й очікуваних навчальних результатів, побудова знань, метод "Припущення" на основі лекції учителя, груповий захист, дискусія та етап "розриву"

Урок за курсом "Новітня історія України". Український національний рух на території Польщі (20‑30-і рр. ХХ ст.). 10 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

  • дати визначення понять "центристський рух" (УНДО), "ліворадикальний рух" (КПЗУ), "праворадикальний рух" (УВО, ОУН);
  • оцінювати діяльність історичних осіб (Д. Донцов, Є. Коновалець) з позиції загальнолюдських цінностей; розкривати внутрішні мотиви їхніх дій;
  • отримати первісні знання з етнопсихології, уявлення про український національний характер;
  • зіставляти і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань; брати участь у дискусії.

Учні отримують можливість виховувати в себе такі  ціннісні установки:

  • усвідомлення доброти як закону життя суспільства, що забезпечує захист кожній людині; свідоме відмовлення від насильницьких дій у спілкуванні з людьми; толерантне ставлення до представників інших етносів, що мешкають на теренах України.

Наочність:

  • Електронна презентація;
  • Технологічна карта.

Структура уроку:

І. Організаційний момент (3 хв.).

ІІ. Актуалізація опорних знань (передбачення) (7 хв.)

ІІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів (2 хв.)

ІV. Вивчення нового матеріалу(побудова знань):

  • Метод "Припущення" на основі лекції учителя про ідейні погляди Д.Донцова.
  • Захист групою № 3 (праворадикальний рух, діяльність УВО, ОУН) попереднього домашнього завдання (15 хв.)

V. Дискусія (етап афішування) (13 хв.).

VІ. Етап розриву (розповідь учителя). Домашнє завдання (5 хв.).

Автор: Рибалка Л. Д., учитель історії та правознавства, Донецька школа № 97.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.03.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!