Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Історія України Урок за курсом "Новітня історія України". Український національний рух на території Польщі (20‑30-і рр. ХХ ст.). 10 клас
Рейтинг
10

Урок за курсом "Новітня історія України" в 10 класі побудовано за структурою: актуалізація опорних знань, оголошення та представлення теми й очікуваних навчальних результатів, побудова знань, метод "Припущення" на основі лекції учителя, груповий захист, дискусія та етап "розриву"

Урок за курсом "Новітня історія України". Український національний рух на території Польщі (20‑30-і рр. ХХ ст.). 10 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Очікувані результати:

Після цього уроку учні зможуть:

  • дати визначення понять "центристський рух" (УНДО), "ліворадикальний рух" (КПЗУ), "праворадикальний рух" (УВО, ОУН);
  • оцінювати діяльність історичних осіб (Д. Донцов, Є. Коновалець) з позиції загальнолюдських цінностей; розкривати внутрішні мотиви їхніх дій;
  • отримати первісні знання з етнопсихології, уявлення про український національний характер;
  • зіставляти і критично аналізувати інформацію з різних джерел знань; брати участь у дискусії.

Учні отримують можливість виховувати в себе такі  ціннісні установки:

  • усвідомлення доброти як закону життя суспільства, що забезпечує захист кожній людині; свідоме відмовлення від насильницьких дій у спілкуванні з людьми; толерантне ставлення до представників інших етносів, що мешкають на теренах України.

Наочність:

  • Електронна презентація;
  • Технологічна карта.

Структура уроку:

І. Організаційний момент (3 хв.).

ІІ. Актуалізація опорних знань (передбачення) (7 хв.)

ІІІ. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів (2 хв.)

ІV. Вивчення нового матеріалу(побудова знань):

  • Метод "Припущення" на основі лекції учителя про ідейні погляди Д.Донцова.
  • Захист групою № 3 (праворадикальний рух, діяльність УВО, ОУН) попереднього домашнього завдання (15 хв.)

V. Дискусія (етап афішування) (13 хв.).

VІ. Етап розриву (розповідь учителя). Домашнє завдання (5 хв.).

Автор: Рибалка Л. Д., учитель історії та правознавства, Донецька школа № 97.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.03.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!