Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Історія України Урок з історії України "Реформи адміністративно-політичного управління 60‑70-х років ХІХ ст. у підросійській Україні". 9 клас.
Рейтинг
16

Основною відзнакою уроку є групова робота учнів з історичними документами та робота у групах із підручником за певними запитаннями.

Урок з історії України "Реформи адміністративно-політичного управління 60‑70-х років ХІХ ст. у підросійській Україні". 9 клас.

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.2 з 5 на основі 5 оцінок.

Мета уроку: навчити учнів характеризувати перетворення 60 -70-х років ХІХ ст. у Російській імперії, розуміти значення та наслідки перетворень для українського народу, аналізувати історичні події та давати характеристику історичним постатям того часу; розвивати історичне мислення учнів та вміння порівнювати реформи минулого з сучасними перетвореннями, сприяти критичному осмисленню минулого; виховувати у школярів громадянську свідомість, дух патріотизму, сприяти утвердженню демократичних ідеалів.

Тип уроку: вивчення нових знань

Обладнання: підручник, стінна карта "Скасування кріпосного права в українських землях", атлас "Історія України. 9 клас", відео, документальний фільм "Російська імперія. Частина 11. Олександр ІІ", 2002 р., додатковий матеріал.

Автор: Бак О. В., учитель історії, Артемівська школа №10 Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.01.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!