Рейтинг
13

План-конспект уроку-диспуту з елементами лабораторної роботи, мета якого: розкрити причини дисидентського руху наприкінці 1960-х - у 1970-ті роки й дати йому оцінку; з’ясувати течії цього руху; розвивати вміння самостійно добувати історичну інформацію й аналізувати історичні документи; аргументовано відстоювати свою позицію; продовжувати формування критичного мислення; виховувати повагу до історичного минулого своєї країни, до борців за її незалежність

Розробка уроку «Опозиційний рух у другій половині 1960-х - у 1970-ті роки» з історії України в 11-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.3 з 5 на основі 3 оцінок.

Автор: Гаврилко Тамара Миколаївна
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
27.05.2015

Популярні новини
Випускників можуть звільнити від ДПА у формі ЗНО Профільний комітет розгляне рішення про можливе звільнення випускників від  ДПА у формі ЗНО 
Щоб стати вчителем, буде необхідно пройти інтернатуру Міністерством освіти і науки розроблено проєкт Положення про педагогічну інтернатуру
Школи мають розробити внутрішню систему якості Українські школи мають сформувати внутрішню систему забезпечення якості освіти
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Загрузка...