![]() |
Рейтинг
100 |
План-конспект відкритого уроку-тренінгу для 7 класу. Наприкінці учні мусять: пояснити відмінність між ВІЛ і СНІД; оцінити ризики інфікування; назвати три стадії ВІЛ-інфекції та їх ознаки. У якості домашнього завдання учням доручається скласти лист про хворобу ХХ сторіччя |
План-конспект відкритого уроку-тренінгу "ВІЛ/СНІД: передбачити, уникнути, не захворіти". 7 клас
Мета: актуалізувати і поповнити базові знання про ВІЛ/СНІД, усвідомлення зв’язку між способом життя і ризиком інфікуватися, розвивати вміння уважно ставитися до свого здоров»я, виховувати ставлення до здоров»я людини, як найвищої цінності.
Результати навчання.
Наприкінці заняття учні повинні вміти:
- пояснити відмінність між ВІЛ і СНІД;
- оцінити різики інфікування у різних ситуаціях;
- назвати три стадії ВІЛ-інфекції та їх ознаки.
Обладнання і матеріали: папір, олівці, фломастери, маркери, ножиці, скотч, клей.
Домашнє завдання: скласти лист другу про хворобу ХХ сторіччя.
Автор: Боса Т. Г., Крижопільська школа № 1 ім. Героя Радянського Союзу О. А. Бичковського Вінницької обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Конспект уроку з основ здоров’я "Людина та натовп". 10 клас
- ▶ План-конспект уроку "Формування звичок здорового способу життя"
- ▶ План-конспект уроку з медико-санітарної підготовки "Основи накладання шин із підручного матеріалу". 11 клас
- ▶ Я сильний. Спритний. Умілий. Конспект уроку з основ здоров’я
Освіта.ua
12.08.2010