Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Основи здоров'я Розробка уроку з основ здоров’я "Трикутник вогню". 5 клас
Рейтинг
51

Розробка уроку вивчення нового матеріалу з елементами тренінгових вправ з основ здоров’я у 5 класі. Мета ‑ формувати правила особистої безпеки під час виникнення пожежі; виховувати вміння робити висновки та бути не байдужими до чужого горя

Розробка уроку з основ здоров’я "Трикутник вогню". 5 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.6 з 5 на основі 14 оцінок.

Мета.

Навчальна:

  • ознайомити учнів з 3 умовами виникнення горіння;
  • формувати правила особистої безпеки під час виникнення пожежі.

Розвивальна:

  • розвивати вміння використовувати одержані знання в повсякденному житті;
  • розвивати здатність орієнтуватися в загрозливих для життя ситуаціях, реально оцінювати небезпеку;
  • розвивати спостережливість, сміливість, винахідливість;
  • розвивати навички індивідуальної, колективної та групової роботи;
  • спонукати до вироблення осмисленої особистісної позиції щодо виконання правил пожежної безпеки.

Виховна: виховувати вміння робити висновки і бути не байдужими до чужого горя.

Обладнання:

  • плакат з вогнищем та краплинки для виявлення очікувань;
  • червоний паперовий трикутник;
  • свічка;
  • сірники;
  • скляний ковпак;
  • малюнки з ситуаціями;
  • набір карток з ситуаціями для роботи в групах.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу з елементами тренінгових вправ.

Автор:
Княгницька В. М., учитель основ здоров’я, Шосткинська школа № 4 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.11.2010

Популярні новини
Школи отримають кембриджські підручники Підручники з англійської британських видавництв набрали більшість голосів учителів початкової школи
Навчальні заклади отримали перші результати ДПА УЦОЯО визначив результати ДПА з семи предметів за рівень повної загальної середньої освіти
МОН: експертиза підручників виявила факти дискримінації Більшість українських дітей не можуть знайти у підручниках віддзеркалення себе
У МОН анонсували початок роботи пришкільних таборів У відомстві очікують, що влітку пришкільні табори працюватимуть на базі 60% шкіл

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!