Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Основи здоров'я Розробка уроку з основ здоров’я "Трикутник вогню". 5 клас
Рейтинг
46

Розробка уроку вивчення нового матеріалу з елементами тренінгових вправ з основ здоров’я у 5 класі. Мета ‑ формувати правила особистої безпеки під час виникнення пожежі; виховувати вміння робити висновки та бути не байдужими до чужого горя

Розробка уроку з основ здоров’я "Трикутник вогню". 5 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 13 оцінок.

Мета.

Навчальна:

  • ознайомити учнів з 3 умовами виникнення горіння;
  • формувати правила особистої безпеки під час виникнення пожежі.

Розвивальна:

  • розвивати вміння використовувати одержані знання в повсякденному житті;
  • розвивати здатність орієнтуватися в загрозливих для життя ситуаціях, реально оцінювати небезпеку;
  • розвивати спостережливість, сміливість, винахідливість;
  • розвивати навички індивідуальної, колективної та групової роботи;
  • спонукати до вироблення осмисленої особистісної позиції щодо виконання правил пожежної безпеки.

Виховна: виховувати вміння робити висновки і бути не байдужими до чужого горя.

Обладнання:

  • плакат з вогнищем та краплинки для виявлення очікувань;
  • червоний паперовий трикутник;
  • свічка;
  • сірники;
  • скляний ковпак;
  • малюнки з ситуаціями;
  • набір карток з ситуаціями для роботи в групах.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу з елементами тренінгових вправ.

Автор:
Княгницька В. М., учитель основ здоров’я, Шосткинська школа № 4 Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
04.11.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!