Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Розробка уроку з географії "Північна Америка. Фізико-географічне положення. Історія відкриття й дослідження материка". 7 клас
Рейтинг
23

Розробка уроку засвоєння нових знань із географії в 7 класі. Мета уроку ‑ сформувати знання про положення, особливості, відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою, визначати географічні координати

Розробка уроку з географії "Північна Америка. Фізико-географічне положення. Історія відкриття й дослідження материка". 7 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.9 з 5 на основі 8 оцінок.

Мета уроку:

  • сформувати знання про фізико-географічне положення, особливості берегової лінії, історію відкриття та дослідження материка Північна Америка;
  • удосконалювати вміння працювати з картою, визначати географічні координати;
  • розвивати увагу, уяву, зорову пам’ять, логічне мислення;
  • виховувати інтерес до пізнання нового.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання:

  • атласи;
  • зошити для практичних робіт;
  • підручники;
  • електронний атлас "Географія материків і океанів. 7 клас", "Географія 6-10 класи. Освітня колекція";
  • мультимедійний комплекс.

Автор: Паламарчук Л. О., учитель географії та основ економіки, Врадіївська районна гімназія Миколаївської області.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.


19.09.2010

Популярні новини
МОН презентувало стандарт початкової освіти Документ передбачає впровадження нового змісту, що ґрунтується на формуванні компетентностей
Освітню реформу відкладено до вересня Для розгляду реформи освіти парламентарям у четвер не вистачило робочого часу
Ми розпочнемо реформу освіти вчасно, - Гройсман Прем’єр-міністр наголошує, що уряд розпочне реформу освіти і знайде джерела її фінансування
Прем’єр: ми не маємо відкладати реформу освіти За словами Гройсмана, затягувати з модернізацією нашої освіти через брак ресурсів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!