Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Розробка уроку з географії "Північна Америка. Фізико-географічне положення. Історія відкриття й дослідження материка". 7 клас
Рейтинг
23

Розробка уроку засвоєння нових знань із географії в 7 класі. Мета уроку ‑ сформувати знання про положення, особливості, відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою, визначати географічні координати

Розробка уроку з географії "Північна Америка. Фізико-географічне положення. Історія відкриття й дослідження материка". 7 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.9 з 5 на основі 8 оцінок.

Мета уроку:

  • сформувати знання про фізико-географічне положення, особливості берегової лінії, історію відкриття та дослідження материка Північна Америка;
  • удосконалювати вміння працювати з картою, визначати географічні координати;
  • розвивати увагу, уяву, зорову пам’ять, логічне мислення;
  • виховувати інтерес до пізнання нового.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання:

  • атласи;
  • зошити для практичних робіт;
  • підручники;
  • електронний атлас "Географія материків і океанів. 7 клас", "Географія 6-10 класи. Освітня колекція";
  • мультимедійний комплекс.

Автор: Паламарчук Л. О., учитель географії та основ економіки, Врадіївська районна гімназія Миколаївської області.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.


19.09.2010

Популярні новини
Штучний інтелект замінить вчителів за 10 років? Е. Селдон, віце-канцлер Університету Букінгема, вважає, що штучний інтелект докорінно змінить освіту
Опубліковано рейтинг шкіл України 2017 року Освіта.ua складено рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2017 року
Вчителів звільнили від ходіння по мікрорайону Залучати учителів до організації та ведення обліку дітей, охоплених освітою, відтепер буде заборонено
МОН шукає фахівців з дерегуляції Метою проекту є зменшення бюрократичного тиску на школи і педагогічних працівників

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!