Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Конспект уроку з географії "Енергосистема України. Споживання електроенергії. Енергозбереження"
Рейтинг
29

Конспект уроку вивчення нового матеріалу з географії, з використанням мультимедійних презентацій (додаються). Мета ‑ показати утворення енергосистеми України; усвідомлення учнями власної значущості та можливості впливати на загальну енергозалежність країни

Конспект уроку з географії "Енергосистема України. Споживання електроенергії. Енергозбереження"

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.1 з 5 на основі 7 оцінок.

Мета:

  • показати утворення енергосистеми України, поєднання великих електростанцій і ліній електропередач;
  • формувати вміння і навички  встановлення відповідності у секторних діаграмах на основі аналізу статистичної інформації;
  • розширювати уміння усвідомлення власної значущості та можливості впливати на загальну енергозалежність країни;
  • сформувати вміння аналізувати зміни частки різних видів електростанцій у загальному обсязі виробництва електроенергії в Україні;
  • продовжувати виховувати особистість, спроможну впливати на сучасну ситуацію;
  • виховувати толерантність, самоактивність, взаємодопомогу.

Обладнання: карта електроенергетики України, атлас, статистичні дані, мультимедійні презентації, таблиці, роздатковий матеріал.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Автор: Мартинюк Т. С., учитель географії, Білоцерківська школа № 18 Київської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
20.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!