Вибір редакції

Для реалізації цілей уроку чітко розроблені очікувані результати: знаннєвий, діяльнісний та оцінно-ціннісний компоненти. Для ефективної роботи школярам заздалегідь було запропоновано об’єднатися в чотири групи і підготувати інформаційні слайд-презентації про обрані країни. На етапі рефлексії був використаний інструмент із онлайн-курсу "Бери і роби" "Повне занурення". Він спрямував школярів до найглибшого рівня міркування, поступово занурюючи в роздуми.

Урок-проєкт "Мікродержави Європи"

Оцініть публікацію
 

Автор: Фаєвська Тамара Вікторівна
Посада: вчитель географії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.05.2020

Популярні новини
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!