Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Розробка системи уроків з географії "Чернігівська область. Географія своєї області". 9 клас
Рейтинг
6

Розробка системи уроків у 9 класі з використанням інтерактивних методів за такими темами: "Економіко-географічне положення Чернігівської області, його вплив на господарську спеціалізацію"; "Населення та трудові ресурси. Демографічна ситуація. Найбільші міста"; "Загальна характеристика господарства"; "АПК. Транспорт"

Розробка системи уроків з географії "Чернігівська область. Географія своєї області". 9 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 2 оцінок.

Мета:

  • навчити давати характеристику ЕГП Чернігівської області;
  • з'ясувати вплив ЕГП на господарську спеціалізацію області;
  • показати особливості природних умов і ресурсів області;
  • оцінити їх вплив на життя та діяльність населення;
  • закріпити вміння і навички оцінювати ЕГП області, природні умови і ресурси;
  • продовжити формувати науковий світогляд учнів;
  • визначити еколого-географічне положення області (екологічне виховання);
  • виховувати любов до рідного краю;
  • поглибити і закріпити навички роботи учнів з картографічним матеріалом;
  • розвивати пам'ять, мислення, увагу, уяву, географічну мову.

Обладнання:

  • підручник;
  • атлас України;
  • атлас Чернігівської області;
  • настінні карти України.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Автор: Мусієнко Н. А., учитель географії, Прилуцька школа № 12 Чернігівської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.11.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!