Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Розробка уроку з географії "Поняття про географічні координати: широта й довгота. Правила відліку географічної широти й довготи". 6 клас
Рейтинг
51

Розробка уроку засвоєння нових знань у формі мандрівки з географії в 6 класі. Мета ‑ закріпити знання учнів про градусну сітку Землі; сформувати практичні вміння учнів визначати географічні координати точок; сприяти розвитку в учнів розуміння практичного значення географічних знань; виховувати практичний інтерес до роботи з географічними картами

Розробка уроку з географії "Поняття про географічні координати: широта й довгота. Правила відліку географічної широти й довготи". 6 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 20 оцінок.

Мета.

Навчальна:

  • закріпити знання учнів про градусну сітку землі;
  • продовжити формувати систему знань учнів про географічну карту, географічні координати точок місцевості;
  • сформувати практичні вміння учнів визначати географічні координати точок;
  • поглибити і закріпити практичні вміння учнів працювати з картою, як джерелом географічних знань.

Розвивальна:

  • розвивати спостережливість, просторове уявлення, логічне мислення, уміння визначати координати точок;
  • сприяти розвитку в учнів розуміння практичного значення географічних знань.

Виховна:

  • виховувати практичний інтерес до роботи з географічними картами;
  • допитливість, інтерес до предмета.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Основні терміни і поняття для вивчення:

  • лінії градусної сітки;
  • географічна широта;
  • географічна довгота;
  • географічні координати.

Обладнання:

  • атлас для 6 класу;
  • глобус Землі;
  • карта півкуль;
  • контурна карта для 6 класу;
  • схеми;
  • вірш-сценка;
  • малюнки Чудес світу;
  • комп’ютерна презентація.

Форми роботи:

  • індивідуальна;
  • групова;
  • фронтальна.

Методичні прийоми мотивації навчання:

  • "відстрочена відгадка";
  • проблемне запитання;
  • вірш "Географічні координати".

Методичні прийоми перевірки домашнього завдання:

  • бліц-опитування по ланцюжку;
  • розв’язування кросворда.

Міжпредметні зв’язки:

  • картографія;
  • історія;
  • література.

Автор: Івченко Л. А., учитель, Смілянська школа-інтернат Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!