Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Географія Розробка уроку з географії "Поняття про географічні координати: широта й довгота. Правила відліку географічної широти й довготи". 6 клас
Рейтинг
51

Розробка уроку засвоєння нових знань у формі мандрівки з географії в 6 класі. Мета ‑ закріпити знання учнів про градусну сітку Землі; сформувати практичні вміння учнів визначати географічні координати точок; сприяти розвитку в учнів розуміння практичного значення географічних знань; виховувати практичний інтерес до роботи з географічними картами

Розробка уроку з географії "Поняття про географічні координати: широта й довгота. Правила відліку географічної широти й довготи". 6 клас

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 20 оцінок.

Мета.

Навчальна:

  • закріпити знання учнів про градусну сітку землі;
  • продовжити формувати систему знань учнів про географічну карту, географічні координати точок місцевості;
  • сформувати практичні вміння учнів визначати географічні координати точок;
  • поглибити і закріпити практичні вміння учнів працювати з картою, як джерелом географічних знань.

Розвивальна:

  • розвивати спостережливість, просторове уявлення, логічне мислення, уміння визначати координати точок;
  • сприяти розвитку в учнів розуміння практичного значення географічних знань.

Виховна:

  • виховувати практичний інтерес до роботи з географічними картами;
  • допитливість, інтерес до предмета.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Основні терміни і поняття для вивчення:

  • лінії градусної сітки;
  • географічна широта;
  • географічна довгота;
  • географічні координати.

Обладнання:

  • атлас для 6 класу;
  • глобус Землі;
  • карта півкуль;
  • контурна карта для 6 класу;
  • схеми;
  • вірш-сценка;
  • малюнки Чудес світу;
  • комп’ютерна презентація.

Форми роботи:

  • індивідуальна;
  • групова;
  • фронтальна.

Методичні прийоми мотивації навчання:

  • "відстрочена відгадка";
  • проблемне запитання;
  • вірш "Географічні координати".

Методичні прийоми перевірки домашнього завдання:

  • бліц-опитування по ланцюжку;
  • розв’язування кросворда.

Міжпредметні зв’язки:

  • картографія;
  • історія;
  • література.

Автор: Івченко Л. А., учитель, Смілянська школа-інтернат Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
01.11.2010

Популярні новини
Гриневич пообіцяла вигризати зарплати для вчителів Міністр освіти заявила, що має намір добиватись підвищення заробітних плат для вчителів
Школи мають самі вирішувати питання шкільної форми Питання щодо шкільної форми має регламентуватись внутрішніми правилами школи
Профспілка передумала виводити освітян на «акції протесту» Анонсована раніше «акція протесту» освітян не відбудеться. Профспілка домовилась з урядом
Українські вчителі найбідніші в Європі, - профспілка Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!