Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Англійська мова Використання сучасних комп’ютерних технологій, мультимедійного обладнання та ресурсів Інтернету на уроках англійської мови та позаурочних заходах. (Рос. мова.)
Рейтинг
5

Матеріали власного практичного досвіду роботи з позначеної теми, основну тезу якого можна визначити в такий спосіб – для сучасного школяра, якому жити в інформаційному суспільстві майбутнього, комп’ютер є невід’ємною частиною його життя, а тому використання ІКТ в навчальному процесі ‑ актуальна проблема сучасної шкільної освіти

Використання сучасних комп’ютерних технологій, мультимедійного обладнання та ресурсів Інтернету на уроках англійської мови та позаурочних заходах. (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

В ХХI в. человечество вступило в стадию развития, которая получила название  информационное общество. В течение всей тысячелетней истории  общество накапливало знания и совершенствовало способы хранения и обработки информации. Но на современном этапе развития  знания устаревают очень быстро, и человек вынужден "учиться всю жизнь". Это высказывание как нельзя больше подходит ко мне. Я учусь всю жизнь! На мой взгляд, жизнь становится интереснее с каждым годом и так хочется "объять необъятное"!

Огромный объём знаний, накопленный человечеством, заставляет искать иные подходы и к организации процесса обучения.

Осознание фундаментальной роли информации в общественном развитии и огромные темпы роста информационных технологий обусловили необходимость формирования особой информационной культуры личности. Для использования новых компьютерных технологий в жизни требуется новое мышление, которое должно воспитываться у ребёнка с младших классов. Для нынешнего школьника, которому предстоит жить в информационном обществе будущего, компьютер  становится неотъемлемой частью его жизни. Поэтому использование информационных и компьютерных  технологий (ИКТ) в учебном процессе является актуальной проблемой современного школьного образования.

Автор: Жигло І. В., учитель англійської мови, Донецький багатопрофільний ліцей № 37.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
15.06.2010

Популярні новини
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!