Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Англійська мова Розвиток діалогічного мовлення за професійним спрямуванням
Рейтинг
9

Сценарій уроку з англійської мови з теми "Типи питальних речень", що ставить за мету розвиток діалогічного мовлення за професійним спрямуванням ‑ професії "Бармен, офіціант", "Кухар, офіціант". Зміст уроку висвітлює різноманітні форми спілкування між співрозмовниками

Розвиток діалогічного мовлення за професійним спрямуванням

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 3 оцінок.

Мета уроку:

  • Навчальна - поглибити знання учнів про типи питальних речень, формувати вміння у різних видах мовленнєвої діяльності, вміння самостійно долати труднощі у вивченні іноземної мови.
  • Виховна - виховувати в учнів любов до своєї професії, до книги та мови.
  • Розвиваюча - розвиток логічного мислення, розвиток пам'яті, розвиток творчих здібностей, формувати вміння працювати у групах.

Цілі уроку: Учні повинні знати види питальних речень, вміти використовувати їх в мовленні, поповнювати словниковий запас, логічно мислити.

Тип уроку:
Вивчення нового матеріалу.

Методи:
ІМН – ажурна пилка, робота малими групами.

Обладнання:
плакат з епіграфом уроку, картки з інформацією до теми: загальні питання, спеціальні питання, альтернативні питання, розділові питання (НО1), картки з вправами на закріплення матеріалу (НО2), текст для аудіювання "The luncheon" (НО3).

Автор:
Матвієнко І. А., викладач іноземної мови, Вінницький ДНЗ Центр професійно-технічної освіти торгівлі та харчових технологій.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.04.2010

Популярні новини
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов
Фіналісти EGAP Challenge презентували власні проекти В Міносвіти презентували освітні інноваційні проекти від фіналістів програми EGAP Challenge
МОН закликали долучитись до заборони Вконтакте В Україні пропонують ввести заборону на використання «Вконтакте» та «Одноклассники»

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!