Рейтинг
5
Вибір редакції

Повноцінна підготовка майбутніх випускників не може бути вдалою без використання Інтернет-технологій. Використання Інтернету стимулює учнів до подальшого самостійного вивчення мови. У процесі активного використання іншомовних електронних ресурсів учень здобуває навички коректної поведінки в типових ситуаціях і уявлення про основні елементи іноземної культури, відчуває справжнє занурення в живу мову, отримує можливість для розвитку мовленнєвих навичок

Методичні рекомендації з використання інтернет-ресурсів під час вивчення іноземної мови

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Пшонік Тетяна Миколаївна
Посада: вчитель англійської мови.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.12.2019

Популярні новини
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Президента просять ветувати закон про середню освіту Профспілка наголошує, що переведення вчителів-пенсіонерів на контракт призведе до дефіциту кадрів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!