Вибір редакції

Розробка заняття, навчальна мета якого - набути знань про визначення, етіологію, епідеміологію краснухи, кору, скарлатини; клінічну картину, класифікацію, ускладнення цих захворювань; засвоїти клініку набутої та вродженої краснухи, її ускладнення; вивчити лабораторну діагностику, лікування, специфічну та неспецифічну профілактику краснухи, кору, скарлатини; проводити диференційну діагностику кору, краснухи, скарлатини

Розробка заняття "Кір, краснуха, скарлатина"

Оцініть публікацію
 

Автор: Михальченко Ганна Макарівна
Посада: викладач педіатрії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
09.03.2018

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!