Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Вища освіта Економіка зернопродуктового виробництва
Рейтинг
10

У методичній розробці на заявлену тематику розкрито методику проведення проблемної лекції з використанням елементів рольової гри, кейс-методу, мультимедійних технологій, метою якої є ознайомлення студентів із народногосподарським значенням, розвитком і розміщенням виробництва зерна

Економіка зернопродуктового виробництва

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Леденко Ольга Петрівна
Посада: викладач.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
05.02.2014

Популярні новини
Учителів можуть звільняти за аморальні вчинки, - ВСУ Верховний суд надав роз'яснення щодо звільнення педагогів, які себе скомпрометували
Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти Це буде «школа компетентностей», яка співпрацюватиме з батьками і враховуватиме індивідуальність
Мертві бджоли… Оновленню програм із української мови Навчання української за 29 років не змінило своєї суті й не виконує ролі, яку належить виконувати
Діти мають виходити зі школи багатомовними, - міністр За словами Лілії Гриневич, володіння кількома мовами збільшує освітні можливості дітей

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!