Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Вища освіта Візуалізація супроводження практичних занять методом інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Стаття розглядає з методичної точки зору доцільність використання на практичних роботах електронних посібників як актуальних й ефективних навчальних ресурсів до самостійної роботи студентів, а також використання їх з іншими інтерактивними технологіями навчання

Візуалізація супроводження практичних занять методом інформаційно-комунікаційних технологій навчання

Оцініть публікацію
 

Автор: Лазаренко Любов Іванівна
Посада: викладач.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.05.2013

Популярні новини
Чиновників і депутатів просять не йти до шкіл 1 вересня Можновладців закликали відмовитись від радянської традиції відвідання шкільних лінійок
МОН роз'яснило, як викладати предмети у новому навчальному році Міносвіти розробило рекомендації з викладання предметів у 2017/2018 навчальному році
Електронні версії підручників для 9 класу Міністерство освіти опублікувало електронні версії підручників для розміщення у вільному доступі
Гриневич: наше завдання - навчити дітей мислити За словами міністра, ЗНО вимагає від учнів завчити матеріал, але не дозволяє його проаналізувати

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!