Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Мониторинг как технология управления качеством образования учащихся в профильной школе. (Рос. мова.)

Автор стверджує, що розгляд сутності моніторингу якості профільної освіти учнів дозволяє встановити взаємозв’язок і взаємообумовленість таких понять: управління – моніторинг – стандарт – якість. Організація моніторингу здійснюється на чотирьох рівнях: учень, учитель, класний керівник, навчальний заклад

Мониторинг как технология управления качеством образования учащихся в профильной школе. (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
 

На современном этапе развития украинского образования направленность инновационных процессов в рамках профильного обучения на старшей ступени общего образования обусловливает ряд нововведений, в т.ч. касающихся проработки различных моделей управления качеством образования в профильной школе.

Автор: Румянцева Н. І., директор, Запорізька школа № 92.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.09.2010

Популярні новини
Гриневич обіцяє вчителям педагогічну свободу Новий закон має кілька основних ідей, серед яких педагогічна свобода і фінансова автономія
МОН оголосило про конкурс на посади експертів з реформ Передбачається, що до реалізації освітньої реформи буде залучений 51 експерт
Київ просить у парламенту гроші на освіту Київська влада заявляє, що на фінансування освіти міста не вистачає 1,2 млрд грн
Закон України «Про освіту»: крок за межі Система освіти звужує межі дії закону, зокрема, в реалізації індивідуальної освітньої траєкторії

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!