Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Мониторинг как технология управления качеством образования учащихся в профильной школе. (Рос. мова.)

Автор стверджує, що розгляд сутності моніторингу якості профільної освіти учнів дозволяє встановити взаємозв’язок і взаємообумовленість таких понять: управління – моніторинг – стандарт – якість. Організація моніторингу здійснюється на чотирьох рівнях: учень, учитель, класний керівник, навчальний заклад

Мониторинг как технология управления качеством образования учащихся в профильной школе. (Рос. мова.)

Оцініть публікацію
 

На современном этапе развития украинского образования направленность инновационных процессов в рамках профильного обучения на старшей ступени общего образования обусловливает ряд нововведений, в т.ч. касающихся проработки различных моделей управления качеством образования в профильной школе.

Автор: Румянцева Н. І., директор, Запорізька школа № 92.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.09.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!