Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Комплексний підхід у корекційній роботі з попередження та подолання вад усного й писемного мовлення учнів

У методичній літературі з мови підкреслюється, що необхідність формування в учнів навичок літературної вимови випливає не тільки з комунікативних цілей. Вона обумовлюється потребою враховувати об’єктивну взаємодію між усним і писемним мовленням, між вимовою та письмом

Комплексний підхід у корекційній роботі з попередження та подолання вад усного й писемного мовлення учнів

Оцініть публікацію
 

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини. Без розвиненого мовлення дитина не здобуде міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможе цілісно і гармонійно розвиватися.

Автор: Горобець С. С., завідувач РПМПК, учитель-логопед, Маньківська школа № 1 Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.09.2010

Популярні новини
Міністр: учителі не мають ходити по будинках та шукати дітей Учителі не мають займатися «всеобучем», але повинні надавати консультації батькам
МОН пропонує об'єднати предмети у старшій школі За визначенням авторів реформи, інтеграція надасть можливості сформувати цілісну картину світу
Розенко: не можна допустити переходу на півставки В уряді мають намір не допустити скорочень працівників або переведення їх на півставки
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!