Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Комплексний підхід у корекційній роботі з попередження та подолання вад усного й писемного мовлення учнів

У методичній літературі з мови підкреслюється, що необхідність формування в учнів навичок літературної вимови випливає не тільки з комунікативних цілей. Вона обумовлюється потребою враховувати об’єктивну взаємодію між усним і писемним мовленням, між вимовою та письмом

Комплексний підхід у корекційній роботі з попередження та подолання вад усного й писемного мовлення учнів

Оцініть публікацію
 

Мова – невичерпне джерело розумового розвитку дитини. Без розвиненого мовлення дитина не здобуде міцних і ґрунтовних знань з основ наук, не зможе цілісно і гармонійно розвиватися.

Автор: Горобець С. С., завідувач РПМПК, учитель-логопед, Маньківська школа № 1 Черкаської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
17.09.2010

Популярні новини
Школа існує для дитини, - Лілія Гриневич За словами міністра Лілії Гриневич, опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти
Рада просить називати школи на честь Героїв АТО Рада просить місцеві органи забезпечити найменування шкіл та вишів на честь Героїв України
5 головних тенденцій оновлення програм 5-9 класів Серед пропозицій оновлення програм координатори обговорення виділили п’ять основних тенденцій
Півтисячі освітян долучились до обговорення програм Найменш обговорюваними є програми базової школи з фізики, хімії та іноземних мов

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!