Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференціація навчання в початкових класах
Рейтинг
22

Матеріали з досвіду роботи автора, якій удається ефективно здійснювати диференційований підхід до навчальної діяльності школярів, а саме ‑ за допомогою структурно-логічних схем, розроблених С. Логачевською. Такі схеми пристосовані до різних етапів уроку

Диференціація навчання в початкових класах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.4 з 5 на основі 5 оцінок.

Ефективність навчання визначається не тим, що вчитель намагався дати учням, а тим, як вони засвоїли знання  і яке в них виробилось ставлення до навчання.

Працюючи в школі, я впевнилась, що особистісно–розвивальна спрямованість освіти, реалізація якої є головним завданням сучасної школи, неможлива без диференційованого навчання. Головне завдання вчителів початкової ланки – "не забути" жодної дитини , дати можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю,  школою. Для цього вчитель повинен знати, чим живиться дитяча думка, щиро цікавитись кожним учнем як особистістю. Дуже важливо орієнтуватись не на клас взагалі. А бачити в дітях типове і особливе, прагнути не від випадку до випадку, а постійно-діючій системі використовувати індивідуальне навчання.

Автор: Адамович О. В., учитель початкових класів, Запорізький НВК „Еврика”.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.06.2010

Популярні новини
МОН проведе моніторинг якості початкової освіти В Україні вивчать стан читацької та математичної компетентностей учнів початкової школи
Директори шкіл не подаватимуть е-декларації Законом скасовано необхідність подання декларацій окремим працівникам освіти
В уряді розповіли, як відбудеться реформа школи Запропонований проект містить кроки держави, що будуть зроблені для розвитку української школи
Випускники мають знати англійську на рівні В1, - Хобзей Здобутком проведення Року англійської мови є збільшення кількості та якості літніх мовних таборів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!