Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Диференціація навчання в початкових класах
Рейтинг
22

Матеріали з досвіду роботи автора, якій удається ефективно здійснювати диференційований підхід до навчальної діяльності школярів, а саме ‑ за допомогою структурно-логічних схем, розроблених С. Логачевською. Такі схеми пристосовані до різних етапів уроку

Диференціація навчання в початкових класах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 4.4 з 5 на основі 5 оцінок.

Ефективність навчання визначається не тим, що вчитель намагався дати учням, а тим, як вони засвоїли знання  і яке в них виробилось ставлення до навчання.

Працюючи в школі, я впевнилась, що особистісно–розвивальна спрямованість освіти, реалізація якої є головним завданням сучасної школи, неможлива без диференційованого навчання. Головне завдання вчителів початкової ланки – "не забути" жодної дитини , дати можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю,  школою. Для цього вчитель повинен знати, чим живиться дитяча думка, щиро цікавитись кожним учнем як особистістю. Дуже важливо орієнтуватись не на клас взагалі. А бачити в дітях типове і особливе, прагнути не від випадку до випадку, а постійно-діючій системі використовувати індивідуальне навчання.

Автор: Адамович О. В., учитель початкових класів, Запорізький НВК „Еврика”.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
25.06.2010

Популярні новини
Уряд затвердив план впровадження шкільної реформи Документ визначає заходи до 2020 року, що необхідні для старту Нової української школи
Учні коледжів і училищ складатимуть ДПА у формі ЗНО Учні, які отримують повну загальну середню освіту, складатимуть ДПА у формі ЗНО
Школи мають надати дані про випускні класи Навчальні заклади мають внести дані про випускні класи старшої школи до бази даних УЦОЯО
МОН: не всі учителі миттєво сприймуть зміни При впровадженні реформи МОН планує зосередитись на підтримці агентів змін

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!